رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: بعد از ظهر امروز، بر اثر تصادف خودروی بنز با گاردریل در جاده اهواز - آبادان یک کشته برجای ماند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتشپاد علی تراب پور اظهار داشت: امروز چهارشنبه ۹ مردادماه ساعت ۱۳ و ۴۴ دقیقه، طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان، رخداد تصادف خودروی بنز با گاردریل را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: اکیپ‌های امداد و نجات و اطفاءحریق سازمان به سرعت و با تجهیزات کامل به محل حادثه شتافته و مشاهده کردند خودروی بنز به شدت به گاردریل برخورد کرده و بر اثر آن، سرنشین خودرو درون کابین محبوس شده است.

تراب پور ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده ای، با استفاده از تجهیزات تخصصی ، فرد مصدوم(مذکر) را از درون کابین خارج و جهت مداوا به عوامل اورژانس 115 تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز در پایان اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه سرنشین خودرو بنز جان خود را از دست داد، همچنین آتش نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن جاده مسیر را برای تردد سایر خودروها آزاد کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.