محسن آلبوخنفر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا فاصله شهر خنافره تا شهر شادگان را  ۱۳ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت:از آنجا که آتش نشانی خنافره هنگام وقوع حوادث و آتش سوزی به ۱۴ روستای همجوار خدمات ارایه می کند لذا تامین نیروی مورد نیاز تنها ایستگاه آتش نشانی این منطقه برای سرعت عمل در امداد رسانی ضروری است.

شهردار خنافره گفت: برای تسریع در امداد رسانی به اهالی شهر خنافره و روستاهای اطراف تجهیز تنها ایستگاه آتش نشانی این شهر ضروری است .

وی همچنین از تامین یکدستگاه خودروی آتش نشان ۶ تنی برای ایستگاه آتش نشانی خنافره خبر داد و گفت: سه میلیارد ریال از محل دارایی های شهرداری خنافره برای خرید این خودرو عملیاتی هزینه شد.

آلبوخنفر با بیان اینکه  خودروی خریداری شده مجهز به امکانات روز و دارای تجهیزات کامل اطفا حریق است افزود:قبل از خرید این خودروی آتش نشان ،  در زمان وقوع حادثه آتش سوزی می بایست از شهر شادگان در فاصله ۱۳ کیلومتری خودرو و تجهیزت اطفای حریق اعزام می شد که زمان زیادی به دلیل دوری و بعد مسافت از دست می رفت.

شهردار خنافره اظهار داشت: مهمترین مشکل شهرداری خنافره  پرداخت حقوق کارگران و کارمندان این شهرداریزاست اما با وجود تمام این مشکلات در راستای  رفاه حال شهروندان اقدامات مناسبی در حال اجراست.

شهر خنافره از توابع شهرستان شادگان در فاصله 13 کیلومتری این شهر قرار دارد.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.