رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: در شهرهای کارون، اهواز، باوی و ماهشهر با کمبود جدی فضای آموزشی روبرو هستیم.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در ماهشهر، اظهار کرد: در ملاقاتی که با فرماندار ماهشهر صورت گرفت بنا شد یک مرکز پیش حرفه‌ای دخترانه راه‌اندازی شود.

وی افزود: در ماهشهر و برخی شهرهای استان خوزستان کمبود جدی در فضای آموزشی وجود دارد. درحال حاضر بالغ بر 200 دانش‌آموز استثنایی در ماهشهر وجود دارد که در یک مدرسه دو نوبته تحصیل می‌کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: در برخی شهرهای استان خوزستان کمبود جدی نیروی انسانی نیز وجود دارد. امسال 40 معلم استثنایی بازنشسته می‌شوند، در نتیجه با مشکل جدی کمبود معلم روبرو هستیم.

ممبینی بیان کرد: امیدواریم با استخدام معلمان حق‌التدریس، مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی حل شود.

وی درباره موضوع ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی نیز گفت: با حمایت دولت و نگاه خوبی که در آموزش و پرورش استثنایی و استانداری وجود دارد، خوشبختانه از نظر تامین بودجه برای سرویس ایاب و ذهاب با مشکلی روبرو نیستیم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان افزود: در شهرهای کارون، اهواز، باوی و ماهشهر با کمبود جدی فضای آموزشی روبرو هستیم و انتظار می‌رود خیرین مدرسه‌ساز و دولت کمک بیشتری کنند. درحال حاضر دو فضای آموزشی در اهواز و یک فضا در باوی در دست ساخت است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.