فاضل کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده است و یکی از مولفه‌های تولید رونق اشتغال است و یکی از مولفه‌های اشتغال نیز آموزش است که فنی و حرفه‌ای آبادان در حال ارائه آموزش های لازم است.

وی با بیان اینکه موضوع رونق تولید دقیقا یک طرف و موضوع آموزش در طرف دیگر قرار دارد، ادامه داد: وقتی فردی آموزش لازم را دیده باشد هم کیفیت تولید بیشتر می شود و هم خطای انسانی کاهش می یابد؛ انتظار داریم فرهنگسازی لازم در این خصوص انجام شود.

رییس مرکز فنی و حرفهای آبادان مهارت آموزی و فرهنگ آموزش را از مولفههای اشتغال عنوان کرد و گفت: یکی از علتهای بیکاری این است که فرد تحصیلات آکادمیک را دارد ولی نمیتواند کار عملی را انجام دهد. به همین دلیل در جایی که باید استفاده شود، استفاده نمیشود و حتی خارج از آن سازمان و جای دیگری مشغول به کار میشود به همین دلیل از سازمانهای فرهنگی انتظار می رود از خانوادهها و دانشجوها بخواهند از مراکز آموزشی بازدید کنند و نقطه نظرات خود را ارائه کنند.

کعب عمیر در ادامه با اشاره به توریسم مهارت افزود: با توجه به اشتراکات فرهنگی و زبانی با کشور عراق میتوانیم خود نیروهای عراقی را با همان کیفیتی که نیاز دارند آموزش دهیم.

وی تاکید کرد: ارائه آموزش به اتباع عراقی باعث می شود آنها چندماه در این شهر حضور یابند و ارزآوری ایجاد شود و میتوانیم در موضوع آموزش این خدمات را به آنها بفروشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1217137
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.