مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون در حاشیه احداث مدرسه دوازده کلاسه مارون در بندر امام خمینی، از منافع حوزه و شهرستان و مشارکت صنایع پتروشیمی در این امر مهم سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، عبدالمجید محمدی در حاشیه آئین کلنگ زنی مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه واقع در بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: تمامی صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان موظف هستند که نگاه و توجه ویژه ای به احداث یا تکمیل پروژه های عام المنفعه داشته باشند و باید این مسئولیت اجتماعی را به بهترین شکل ممکن در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: صنایع باید با تمام قوا از ظرفیت ها و قدرت مالی خود استفاده کنند و تا حد ممکن به مردم این شهرستان خدمات رسانی نمایند و خدمات شایانی را به ارمغان آورند تا مردم شهرستان بهترین بهره را از امکانات و ظرفیت ها ببرند و دست به دست هم دهیم این شهرستان را به نگین سرآمد شهرستان های استان و کشور تبدیل کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی مارون عنوان کرد: تلاش و پشت کار مسئولان به ویژه علی گلمرادی به عنوان نماینده این مردم در مجلس شورای اسلامی برای بکار گیری صنایع و دعوت از آن ها برای ایجاد پروژه در سطح شهرستان و دقت نظر آن قابل تحسین و مثال زدنی است، چرا که باعث شد نه تنها صنایع، پذیرای این مهم باشند بلکه یک فضای رقابتی در بین آن ها ایجاد کرد.

وی افزود: امروز با وجود این مقام مسئول به عنوان نماینده و همچنین با حمایت های نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر، شرایطی متفاوت تر از گذشته بوجود آمده است تا صنایع با میل و رغبت بیشتری در فضای رقابتی سالم در توسعه شهرستان گام های ارزشمندی بردارند و فارغ از افزایش هزینه های دریافتی برای شورای راهبردی از صنایع پتروشیمی تلاش شده است پروژه ها بطور یکسان و عادلانه در کل شهرستان، اما براساس نیاز سنجی تعریف شود.

محمدی در ادامه با اشاره به خدمات شرکت پتروشیمی مارون و شناخت آن از نیازهای شهرستان، تصریح کرد: شرکت پتروشیمی مارون تا به امروز با شناخت کافی و در شرایطی برابر اما براساس نیاز سنجی های منطقه ای به پشتوانه مسئولان خدمات رضایت بخش و قابل توجه ای به شهرستان ارائه کرده است که به آن مفتخر هستیم که در توسعه شهرستان در ایجاد شرایطی مطلوب در خور و شایسته مردم آن گام های مهمی برداشته است.

وی گفت: پتروشیمی مارون در کنار منافع ملی و منافع کشور در حوزه اقتصاد داخلی و خارجی منافع مردم حوزه و شهرستان خود را نه تنها فراموش نکرده بلکه آن را از اولویت های اصلی همتراز با منافع ملی می داند و براساس نیاز روز و اولیت های اصلی شهرستان اقدام به احداث، تکمیل و راه اندازی پروژه ها می کند.

مدیرعامل پتروشیمی مارون در پایان یادآور شد: از ابتدای سال ۹۸ پروژه هایی را در بندر امام خمینی (ره)، در دستور کار خود و پرسنل قرار دادیم که از این مسیر، عقب نشی نخواهیم کرد و هر جا که احساس مسئولیت کنیم و نیاز به کمک باشد کوتاهی نخواهیم کرد بلکه با جدیت بیشتر و تلاش مضاعف خود را در آن امر مهم سهیم خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، از مهمترین پروژه های انجام شده از زمان مدیریت عبدالمجید محمدی در بندر امام خمینی (ره)، می توان به خرید دستگاه رادیولوژی دیجیتال و ابزار پزشکی برای بیمارستان راه و زینب(س)، احداث پانسیون پزشکان، تکمیل ساختمان جامع سلامت و کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه دختران مارون اشاره کرد.

WhatsApp Image 2019-07-18 at 5.47.49 AM(2)

WhatsApp Image 2019-07-18 at 5.47.49 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.