ساکنین روستای جلیزی عبدالرضا در سوسنگرد با تجهیز مرکز مخابراتی روستایی به دیتای ADSL از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز ۲۵ تیرماه سال جاری و در راستای توسعه شبکه ارتباطی در روستاها و مناطق کم برخوردار، باهمت و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه منطقه خوزستان، دیتای ADSL مرکز کم ظرفیت روستایی جلیزی عبدالرضا سوسنگرد، با ظرفیت ۳۲ پورت نصب وراه اندازی شد.

با نصب تجهیزات فنی مخابراتی در این مرکز مشترکان تلفن ثابت این روستا از شبکه اینترنت پر سرعت مخابراتی برخوردار شدند؛ که برای مجهز نمودن این مرکز به دیتای پرسرعت، مبلغی بیش از  ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده است.

با فراهم شدن امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنین این روستا میتوانند با شماره گیری تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت ADSL خانگی بهره مند شوند.

براساس این گزارش، تاکنون ۱۳۵ مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی به دیتای ADSL خانگی مجهز شدند و مخابرات منطقه خوزستان این آمادگی را دارد در صورت استقبال مشترکان، نسبت به توسعه بیشتر شبکه دیتا در این مراکز اقدام نماید.

گفتنی است، روستای جلیزی عبدالرضا از توابع شهرستان دشت آزادگان، دارای یک مرکز مخابراتی کم ظرفیت ۲۵۶ شماره ای است و جمعیت یک هزار و ۵۰۰ نفری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.