دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به جمع‌آوری سالانه 700 معتاد متجاهر از سطح استان گفت: هزینه بسیاری برای درمان و ترک این معتادان صرف می شود اما در نهایت باز هم به خیابانها باز می گردند.
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، حسین لامی زاده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که امروز ( ۲۴ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سالانه 700 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری می شوند و هزینه بسیاری برای درمان و ترک آنها صرف می شود اما در نهایت باز هم به خیابانها باز می گردند.
وی افزود: به دلیل وجود بحث اعتیاد بین صنوف، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف انتظار می رود همه دستگاههای ذیربط  فعالیت بیشتری در بحث پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.
لامی زاده با اشاره به ارودگاه  ترک اعتیاد در حال احداث اهواز، گفت: اردوگاه جدید ترک اعتیاد با هدف درمان معتادان راه اندازی می شود زیرا عملکرد برخی کمپهای ترک اعتیاد موفقیت آمیز نبوده است. امیدواریم این مرکز در نیمه مردادماه امسال راه اندازی شود.  
به گزارش ایسنا، در ادامه علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: همه ما در قبال جوانان مسئولیتهای اجتماعی داریم و باید با کمک ابزارهای مختلف به ویژه سمنها، برای پیشگیری از اعتیاد و مصون سازی جوانان اقدام شود.
وی افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان برنامه ها و اقدامات خود را در دو بعد توانمندسازی جوانان برای جلوگیری از آسیب و مصون سازی در جامعه انجام می دهد. البته اقدامات انجام شده رضایتبخش نیست و باید با دید عمیقتری به مسائل نگاه کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.