رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از سنجش سلامت ۲۷ هزار و ۲۲۶ نوآموز بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی خوزستانی تا پایان روز یکشنبه، ۲۳ تیرماه خبر داد.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان اظهار کرد: فرآیند سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی در خوزستان از ابتدای تیرماه و با فعالیت ۵۷ پایگاه سنجش سلامت آغاز شد.

وی با اشاره به سنجش سلامت ۲۷هزار و ۲۲۶ نوآموز خوزستانی تا پایان روز گذشته، ۲۳ تیرماه، خاطرنشان‌کرد: از این تعداد، تعدادی از دانش‌آموزان برای بررسی‌های بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند. از دانش‌آموزان سنجش شده، بالغ بر دو هزار و ۶۶ نفر برای ارزیابی هوش، یک هزار و ۹۱۱ نفر برای ارزیابی بینایی، ۶۶۷ برای ارزیابی شنوایی، ۶۸ نفر برای ارزیابی جسمی حرکتی و ۲۰ نفر برای ارزیابی اوتیسم باید مورد بررسی‌های بیشتر قرار گیرند.

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت در استان، ۱۱۰ هزار نوآموز سنجش شوند. پایگاه‌های سنجش سلامت تا پایان شهریورماه آماده پذیرش نوآموزان خواهند بود.

ممبینی گفت: فرآیند سنجش سلامت به عنوان یکی از مهمترین مراحل فرآیند تحصیلی دانش‌آموز باید در اولویت فعالیت‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.