باشگاه فولادخوزستان در حالی که قصد داشت سومین اردوی خود را خارج از ایران برگزار کند، به تصمیم وزیر ورزش و فدراسیون توجه و از برگزاری اردوی خارجی صرف نظر کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، بیش از یک ماه پیش بود که تاج از تصمیم وزیر ورزش، فدراسیون و مدیران 16 تیم لیگ برتری برای عدم برگزاری اردوی خارجی خبر داد و اعلام کرد برای هیچ تیمی مجوز برگزاری اردوی خارجی صادر نخواهد شد.

اما در حالی که کم کم به آغاز لیگ نوزدهم نزدیک می شویم، مشاهده می شود که تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس و تراکتور در ترکیه اردونشین هستند و اواخر همین هفته نیز سپاهان راهی ترکیه خواهد شد، چیزی که با آن تصمیم رییس فدراسیون به عنوان متولی فوتبال ایران، زمین تا آسمان متفاوت است.

در بین سه تیم لیگ برتری خوزستان نیز باشگاه فولاد قصد داشت پس از برگزاری اردوی شهرکرد و تهران، اردوی سوم خود را در خارج از کشور برگزار کند ولی در نهایت تصمیم گرفت که از امکانات داخلی برای آمادگی هر چه بیشتر تیمش جهت حضور در لیگ نوزدهم استفاده کند.

نکونام که سال های بسیاری از فوتبالش را در خارج از ایران و لیگ های معتبر خارجی سپری کرده، خوب می داند که اردوی خارجی تا چه اندازه در تغییر روحیه بازیکنان و آمادگی بدنی آن ها تاثیرگذار و با اهمیت است و در حالی که علاقه مند به برگزاری یکی از اردوهای فولاد در خارج از ایران بود اما در راستای کاهش هزینه ها، سیاست های باشگاه، شرایط اقتصادی کشور و البته احترام به آن تصمیم گرفته شده، اردوی سوم تیمش را مجددا در تهران برگزار کرد.

در این بین نکته قابل تامل این است که چرا فدراسیون پس از این که بالانشینان لیگ هجدهم به اردوهای خارجی رفتند یا قصد سفر دارند، واکنش و رفتار عادلانه ای با این موضوع نداشت. حال باید دید واکنش فدراسیون و وزیر ورزش به عدم توجه برخی تیم ها به تصمیم گرفته شده چه خواهد بود؟

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.