رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان برای چهار سال آینده انتخاب شد.
به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های رزمی استان امروز با حضور عظیمی سرپرست فدراسیون و نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.
کریم آقاجری، علی آقاجری، افشین برازجانی و علی قیاس‌وند کاندیدای احراز ریاست هیات‌ ورزش‌های رزمی خوزستان بودند که البته کریم آقاجری در مجمع حضور پیدا نکرد.
در ادامه نیز علی آقاجری با کسب ۱۵ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد. یکی از اعضا به کریم آقاجری رای بوده که در مجمع حضور نداشت و به همین دلیل این رای باطل شد‌. همچنین قیاس‌وند یک رای را به خود اختصاص داد.
این هیات تقریبا در دو سال اخیر رییس نداشت و به دلیل یکسری اختلاف نظرها دچار حواشی بسیار شد، به صورتی که سطح مدال‌آوری آن در کشور نیز کاهش پیدا کرده است. 
در نهایت هیات ورزش‌های رزمی خوزستان پس از تقریبا دو سال رییس خود را شناخت تا به بازگشت به روزهای خوب گذشته امیدوار باشد.
همچنین در این مجمع هر کاندیدایی به مدت ۱۰ دقیقه فرصت داشت که ضمن معرفی خود به ارائه برنامه هایش بپردازد. زمانی که نوبت به افشین برازجانی برای ارائه برنامه‌هایش رسید، او صحبت‌های خود را با این جمله که "من را تهدید کرده بودند که اگر شرکت کنی تو را حذف می‌کنیم"، آغاز کرد که بلافاصله سرپرست فدراسیون واکنش نشان داد و از وی خواست که تنها برنامه‌هایش را ارائه دهد.
در این مجمع افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به دلیل کاری که همزمان با برگزاری مجمع برایش پیش آمد، نتوانست در مجمع حاضر شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.