رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره آخرین آمار مصدومان زلزله مسجدسلیمان، گفت: تعداد مصدومان این زلزله به 115 نفر رسیده است.
دکتر محمدامین زرگر در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در پی زلزله 5.7 ریشتری روز گذشته (17 تیرماه) در حوالی مسجدسلیمان سریعا به کلیه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ و همچنین کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان جهت پذیرش مصدومان احتمالی و اقدامات درمانی اعلام آماده‌باش شد.
 وی افزود: به محض اعلام آماده‌باش چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو و تجهیزات از تمامی شهرستان‌ها به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.
زرگر گفت: بر اساس آخرین آمار، در پی این زلزله تاکنون 115 نفر مصدوم شده‌اند. سه نفر از این مصدومان از شهرستان ایذه و یک نفر از شهرستان باغملک بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان ادامه داد: تمامی کدهای عملیاتی و نیروهای اورژانس در حال حاضر در حالت آماده‌باش هستند. همچنین چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس،۲ و دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای عملیاتی در منطقه مستقر هستند و دو فروند هلیکوپتر نیز در پایگاه امداد هوایی در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای خدمات پزشکی و درمانی را ارائه دهند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.