تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فولاد خوزستان که در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارند، از بازیکنان مستعد تست‌گیری می‌کند.
به گزارش ایسنا منطقه خوزستان و به نقل از باشگاه فولاد، تیم نونهالان این باشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۳ تا ۲۵ تیرماه در زمین چمن شماره ۴ باشگاه فولاد از بازیکنان مستعد فوتبال تست می‌گیرد.
بر این اساس متقاضیان متولد ۸۴/۱۰/۱۱ تا ۸۵/۱۰/۱۱ می‌توانند جهت انجام تست‌های فنی در روزهای  اعلام شده به مکان مذکور مراجعه کنند.   همچنین باشگاه فولاد از مستعدین متولد ۸۲/۱۰/۱۱ تا ۸۳/۱۰/۱۲ برای تیم نوجوانان تست‌گیری می‌کند. این تست‌گیری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۶  تا ۲۸ تیرماه در زمین چمن شماره ۴ باشگاه  انجام خواهد شد.
تیم جوانان فولاد خوزستان نیز که در فصل گذشته لیگ برتر کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، به مدت ۳ روز در زمین شماره ۴ باشگاه فولاد خوزستان از بازیکنان مستعد فوتبال تست می‌گیرد.
بر این اساس متقاضیان متولد۷۹/۱۰/۱۲  تا ۸۲/۱۰/۱۰ می‌توانند جهت انجام تست های فنی در روزهای یکشنبه ۱۶ تیر ، دوشنبه ۱۷  تیر و سه‌شنبه ۱۸ تیر ماه از ساعت ۱۸  تا ۲۰ به مکان مذکور مراجعه کنند.
همچنین تیم امید فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ روزهای چهارشنبه ۱۹ تیرماه، پنج شنبه ۲۰ تیرماه و شنبه ۲۲ تیرماه در زمین چمن شماره یک دویست دستگاه از بازیکنان مستعد فوتبال تست گیری به عمل می آورد.
بر این اساس متقاضیان متولد ۷۷/۱۰/۱۱ تا ۷۹/۱۰/۱۲ می‌توانند جهت انجام تست‌های فنی در روزهای  اعلام شده به مکان مذکور مراجعه نمایند.   گفتنی است، داشتن کارت بیمه و اصل شناسنامه برای دریافت نامه تست گیری الزامی است،  اولویت با بازیکنانی است که دارای کارت بازی کشوری و استانی باشند و تست‌ها کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچگونه وجهی انجام می شود.
علاقه‌مندان به شرکت در تست‌گیری می‌توانند به آدرس کیلومتر ۱۰ جاده اهواز به بندر امام، جاده اختصاصی فولاد خوزستان، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان مراجعه کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.