مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات گفت: کاهش ساعت کاری ادارات مصرف برق را در شهرستان کاهش داده و باعث می شود تا نقطه تاب آوری و گداختگی تجهیزات کاهش پیدا کند و ضریب امنیت و پایداری شبکه بالا رود.

حسن کریمی در گفتگو با ایسنا – منطقه خوزستان، در خصوص کاهش ساعات کاری ادارات اظهار کرد: این کار شرایطی را به وجود می آورد تا احتمال بروز حوادث ناخواسته ناشی از گرمای شدید و افزایش بار شبکه به ویژه در ساعت های پیک مصرف که در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است کاهش پیدا کند.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در اهواز، کاهش یک ساعته زمان کار ادارات کمک شایانی به شبکه و کاهش بار مصرفی شبکه می کند تا مشترکین خانگی با آرامش بیشتری در آن ساعت ها در خانه ها زندگی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: کاهش ساعت کاری ادارت اهواز مصرف برق را در شهرستان کاهش داده و باعث می شود تا نقطه تاب آوری و گداختگی تجهیزات کاهش پیدا کند و ضریب امنیت و پایداری شبکه بالا رود.

کریمی ادامه داد: کاهش ساعت کاری به معنای آن نیست تا مشترکین خانگی در مصرف برق صرفه جویی نکنند و بدون رعایت الگوی مصرف، از برق استفاده کنند. در این زمینه مشترکین خانگی نیز باید مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.