ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا به سه نشان طلا و دو مدال نقره دست پیدا کردند.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان،  در وزن ۵۱ کیلوگرم این رقابت‌ها سعید اسماعیلی پس از ره‌یابی به فینال در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ از سد ارشاد از هند گذشت و به مدال طلا رسید.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم دانیال سهرابی پس از پیروزی برابر کشتی‌گیران چین و هند، فینالیست شد. او در دیدار فینال برابر امربک سلطانف از ازبکستان با نتیجه ۱۵ بر ۵ شکیت خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز حجت رضایی با شکست تمامی حریفان خود به دیدار فینال راه پیدا کرد. وی در دیدار نهایی مقابل کوشیور از قزاقستان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

همچنین رضا ساکی در وزن ۷۱ کیلوگرم  با شکست تمامی رقبایس خود به فینال رسید ولی در این مرحله برابر اگنبرگیف از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به نشان نقره رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز سعید کریمی‌زاده با غلبه بر تمامی حریفان خود به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر از سد نیتش از هند گذشت و صاحب مدال طلا شد.

همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز مسعود کاووسی به عنوان پنجمی دست پیدا کرد.
عبدالکریم کاکاحاجی نیز مربی خوزستانی، تیم ملی را در این پیکارها همراهی داشت.
مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا، ۱۳ و ۱۴ تیرماه در شهر نورسلط قزاقستان برگزار شد که تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.