سیدمحمد علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هنوز اطلاعی در خصوص تیمداری استقلال خوزستان در لیگ دسته یک ندارم و برای حضور در این تیم با من مذاکراتی انجام نشده است، قرار است در روزهای آینده جلسه ای برگزار شود و حضور این تیم در لیگ مشخص شود البته مدیریت باشگاه تمایلی بسیاری به تیمداری دارد.
وی عنوان کرد: برای فصل آینده به عنوان مربی از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم، با این وجود دوست دارم در تیم استقلال خوزستان بمانم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بی شک سقوط استقلال خوزستان (قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور) به لیگ یک بسیار تاسف بار بود و ما از این موضوع ناراحت هستیم؛ قطعا اگر زودتر به این تیم آمده بودم اتفاقات بهتری رخ می داد اما با تمام این اوصاف استقلال خوزستان همچنان شایسته حضور در لیگ برتر است و با یک برنامه ریزی اصولی می تواند به لیگ برتر صعود کند.
وی مهمترین علت سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک را تعلل مدیران سابق باشگاه دانست و گفت: مدیران گذشته به راحتی وقت را از دست دادند و دست روی دست نهادند تا این که 6 امتیاز از تیم کسر شد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد.
علوی گفت: خوشبختانه با تغییراتی که در مدیریت کارخانه گروه ملی صورت گرفت و روی کار آمدن آقای پهلوان شرایط باشگاه به مراتب بهتر شد به گونه ای که تیم ما در اواخر فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشت. از طرفی تغییرات بسیاری در کادر فنی صورت گرفت که این موضوع در نتیجه گیری تیم موثر بود.
تیم استقلال خوزستان که در فصل 95 – 94 به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته بود، دراین فصل به لیگ یک سقوط کرد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.