معاون تولید نیروگاه رامین اهواز، گفت: واحد 305 مگاواتی شماره 5 نیروگاه رامین که به بدلیل نشتی واتروال بویلر از مدار خارج شده بود، با همت و تلاش پرسنل این نیروگاه و پس از رفع چالش های فنی مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امین تاجدانی اظهار داشت: رفع محدودیت ها و مشکلات فنی مهمترین ریکرد ما بمنظور تولید پایدار انرژی برق بویژه در پیک مصرف برق و فصل تابستان است و به همین منظور تمام تلاش و امکانات و پتانسیل خود را بمنظور تولید این انرژی حیاتی و خدمت رسانی به مردم بکار می گیریم.

وی افزود: واحد 315 مگاواتی شماره 5 نیروگاه بدلیل نشتی واتروال بویلر از مدار خارج شده بود با همت و تلاش پرسنل این نیروگاه و پس از رفع چالش های فنی مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز رفع نشتی از رهیت و فلاش تانک بویلر، بازدید و تمیز کاری کندانسور و اسید شویی کولر توربین را مهمترین اقدامات انجام شده دراین عملیات عنوان نمود.

لازم به ذکر است، نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق  و خدمت رسانی به مردم ایفا می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.