به گزارش ایرنا جعفر ربیحاوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای طرح تشدید بازرسی و کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در 10 روز اول ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت 798 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مساجد و تکیه‌ها انجام و 33 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی صورت گرفت.
وی افزود: در مجموع این بازدیدها تعداد 388 مورد سنجش سلامت موادغذایی در محل عرضه با تجهیزات پرتابل انجام شده که در این میان تعداد 191کیلوگرم ماده غذایی غیر قابل مصرف معدوم شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان افزود: کارگاه‌های تهیه و توزیع زولبیا و بامیه، رستوران‌ها ، کبابی‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی خاص مانند آش و حلیم‌پزی نیز در این مدت مورد نظارت و بررسی ویژه قرار می‌گیرند.
ربیهاوی با تاکید بر ادامه بازرسی از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گفت:در این راستا واحدهای بهداشتی موظف به بسیج گروه های ثابت و سیار خود برای بازرسی و نظارت در این ایام شدند.
وی شمار کلرسنجی آب آشامیدنی آبادان طی این مدت را 993 مورد بیان کرد و گفت: علاوه بر این 63 مورد نمونه‌برداری از منابع آب سطح شهر آبادان انجام شده است.
وی از شهروندان آبادان خواست با ثبت شکایات بهداشتی خود از طریق سامانه تلفنی 190 ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات سلامت یاری نمایند.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.