به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تیم صنعت نفت آبادان به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری در دیدار برابر پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
باشگاه فولاد خوزستان نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم داوری باید 80 میلیون ریال و به دلیل اینکه تیم فولاد پنج بازیکن اخطاری داشت باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
فرزاد جعفری بازیکن تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل درگیری و اهانت به مدیر تیم مقابل پس از پایان مسابقه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای محرومیت قابل تجدید نظر است.
همچنین «یعقوب پیری» مدیر تیم استقلال خوزستان در دیدار برابر فولاد خوزستان که در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد تخلفاتی مبنی بر درگیری و رفتار غیر ورزشی با بازیکنان مقابل پس از پایان بازی انجام داد. وی به پنج جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد ضمن اینکه رای محرومیت قابل تجدید نظر است.
هفته پایانی لیگ برتر فردا پنجشنبه به صورت همزمان از ساعت 21 و 30 دقیقه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود. قطعا یکی از تیم های پرسپولیس یا سپاهان قهرمان این دوره از رقابت های لیگ خواهند شد و تیم های استقلال تهران، پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز نیز از گزینه های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند تا رقابت حساس آنها با حریفان، تنور لیگ را همچنان داغ نگه دارد. همچنین در انتهای جدول رده بندی نیز بعد از تیم استقلال خوزستان که سقوطش به لیگ یک قطعی شده، تیم های سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان رقابت تنگاتنگی برای بقاء دارند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.