فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان های بین المللی در راستای مقابله با مواد مخدر از جمهوری اسلامی پشتیبانی و حمایت نکرده و تنها شعار می دهند، اگر می خواهند شعار هایشان به عمل تبدیل شود تجهیزات متناسب در مقابله، کشف و رصد مواد مخدر را در اختیار نیروهای مرزبانی ایران قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، قاسم رضایی ظهر امروز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان خوزستان در خصوص حضور ناو جنگی آمریکا در منطقه اظهار کرد: ما دشمنی داریم که پس از پیروزی انقلاب تمامی منافع نامشروع خود از ایران را از دست داده است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی افزود: آمریکا ۴۰ سال است که رجز می خواند و هر بار که اقدامی علیه  ایران انجام میدهد با شکست مواجه شده و پوزه اش به خاک مالیده می شود، آنها بارها و بارها تهدید کرده و حتی در اقدام عملی در طبس نیز شکست را تجربه کرده اند و اکنون موجب استهزا مردم و مسبب انسجام در کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران بر محور ولایت فقیه استوار است و به اذعان دشمنان ایران و تئورسین های آنها جمهوری اسلامی دو بال سبز ( انتظار منجی) و سرخ( شهادت عاشورایی) دارد و از مرگ نمی ترسد و دیگر برای ملت تفاوت نمی کند شناوری به منطقه وارد شود یا برود.

رضایی با اشاره به فشار های اقتصادی تحمیل شده به کشور و مردم تصریح کرد: به دلیل فشار های اقتصادی از اواخر تابستان سال گذشته در جلسه ای که به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم این سوال مطرح شد که آیا مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد؟ و ایشان فرمودند: ۲۲ بهمن ۹۷ تماشایی خواهد شد. و شاهد هر چه باشکوهتر برگزار شدن آن بودیم.

وی با اشاره به اینکه پیوند میان رهبر و مردم گسستنی نیست، بیان کرد: همه این یاوه گویی ها با حضور مردم در حمایت از نظام و رهبری خنثی می شود.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی در خصوص تدابیر اندیشیده شده در مز ها در پی تحرکات داعش در افغانستان و مذاکرات آنها با طالبان، گفت: ما در کشور های پیرامون خود همه نوع تهدیدات از جمله تهدیدات تروریستی را داریم که ناشی از طرح ها و قتنه های استکباری دشمنان است، ولی با این وجود دغدغه ای در مرزها نداریم همه موارد پیش بینی شده و مرز نشینان توجیح شده اند همچنین تمام دستگاه های امنیتی و مرزبانی همه تحرکات را رصد میکند.

وی ادامه داد: البته شواهد حاکی از آن است که به دلیل شکست داعش در سوریه و عراق به دنبال انتقال آن به مناطق دیگر هستند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آنچه بیشتر ما را به خود مشغول کرده بحث قاچاق مواد مخدر است، عنوان کرد: طی ۲۰ سال گذشته در افغانستان، رشد تولید مواد مخدر  به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

رضایی افزود: امسال در بازه زمانی حدود ۲ ماه، با درگیری های صورت گرفته اجازه ورود بیش از ۸ تن مواد مخدر از مرز های افغانستان به کشور داده نشد. در حال حاضر تعاملات خوبی با نیروهای مرزبانی کشور افغانستان داریم و با پاکستان نیز طی ماه های گذشته ارتباط خوبی برقرار شده و بهترین فرصت همکاری برای دو کشور به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز هیچ پشتیبانی، حمایت و اقدامات میدانی از سازمان های بین الملل در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر با ایران صورت نگرفته است، بیان کرد: شعار های زیادی از آنها شنیده ایم حتی سازمان های بین المللی خود اقرار دارند که جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، ولی تاکنون پشتیبانی عملی از آنها ندیده ایم.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی در پایان تاکید کرد: اگر می خواهند شعارهایشان به عمل تبدیل شود نیاز است تجهیزات متناسب در مقابله با مواد مخدر را در اختیار رده های مقابله به ویژه مرزبانی جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

PicsArt_05-14-12.26.53

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.