به گزارش ایرنا محمد حیدری روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های سوم و چهارم خرداد در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول افزود: 180 میلیارد ریال برای جداسازی آب شهری بافت قدیم به آب و فاضلاب اختصاص یافته و 270 میلیارد ریال برای برق رسانی به بخش سردشت دزفول در نظر گرفته شده است.
وی طرح گازرسانی به بخش های محروم سردشت و شهیون به 6 هزار مشترک را از دیگر طرح های امسال عنوان کرد و گفت: عملیات چهاربانده کردن جاده زاویه ها با طول یک کیلومتر و 200 متر و اعتبار 10 میلیارد ریال اخیرا آغاز شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اصلاح پل گاومیش آباد را از دیگر طرح های عمرانی دزفول دانست و افزود: 500 تن قیر رایگان در ستاد بازآفرینی شهری برای بافت قدیم دزفول گرفته شده است.
وی با بیان اینکه طرح پاشنه زاگرس برای اتصال دزفول به فلات مرکزی و اصفهان در حال اجرا است، اظهار د اشت: 110 میلیارد ریال بودجه نیز برای بافت ناکارآمد قدیم دزفول در ستاد بازآفرینی در نظر گرفته شده که توسط صندوق توسعه ملی اعطا می شود.
حیدری با اشاره به دیگر طرح های عمرانی شهرستان دزفول گفت: 70 میلیارد ریال از 200 میلیارد ریالی که پارسال قرار بود استاندار خوزستان به مناطق محروم احمدفداله و دره کاید اعطا کند، تصویب شده و به زودی در اختیار شهرستان دزفول قرار می گیرد.
وی افزود: افزون بر 90 میلیارد ریال نیز به حوزه راه در بخش سردشت و دهستان ماهوربرنجی اختصاص یافته است که با اجرای این طرح های عمرانی شاهد توسعه در مناطق مختلف به ویژه محروم خواهیم بود.
وی اظهار داشت: پارسال یکهزار و 830 میلیارد ریال ارزش افزوده به دزفول اختصاص یافته بود که سهم شهرداری از این اعتبارات 443 میلیارد ریال بود.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: با امضای هیات وزیران، شهر شهیون با مرکزیت شهی به شهر تبدیل شد که به دنبال احداث یا راه اندازی شهرداری در این شهر هستیم.
وی افزود: همچنین جندی شاپور دزفول نیز با تصویب هیات وزیران به شهر تبدیل شد که با این اقدام اکنون تعداد شهرهای دزفول به 11 شهر رسیده است.
حیدری گفت: تصویب سه شهر دیگر در دزفول نیز در دست تصویب است.
شهرستان دزفول با تصویب این شهرها شامل شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، شهیون، جندی شاپور و چغامیش است.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.