سکینه محمدی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این طرح توسط گروه تکما با همکاری آموزش و پرورش و تحقیقات محلی به صورت چهره به چهره اجرا شد.
وی افزود:در این طرح کودکانی که یک سال از تحصیل باز مانده اند شناسایی شده و زمینه بازگشت به تحصیل آنها در سال تحصیلی جدید فراهم می شود.
محمدی گفت:برای توانمندسازی کودکان معلول کلاس های آموزشی در زمینه های هنری و فرهنگی با مشارکت افراد صاحب نظر برگزار می شود.
براساس اعلام برخی منابع حدود400 کودک بازمانده از تحصیل در آبادان وجود دارد.
محمدی به توزیع 100 بسته حمایتی ماه مبارک رمضان بین خانواده های معلولان و خانواده های کودکان بازمانده از تحصیل در آبادان اشاره کرد و گفت:این اقلام شامل مواد غذایی از جمله برنج، روغن، رب گوجه و حبوبات است که بین 65 خانواده دارای فرزند معلول و 35 خانواده دارای کودک بازمانده از تحصیل توزیع شد.
وی با تشریح دیگر خدمات این موسسه خیریه در آبادان و توزیع گوشت بین 20 خانواده معلول در ماه مبارک رمضان به برگزاری مراسم افطاری ویژه خانواده های دارای کودکان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و اظهار داشت:برای مراسم افطار برای معلولان زیر پوشش گروه تکما ( توانمندسازی کودکان و معلولان آبادان) همراه با خانواده در حال برنامه ریزی است.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.