مسعود رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 28 طرح از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و 207 طرح از محل تسهیلات بانک های عامل این شهرستان به مددجویان اعطا شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول اظهار داشت: وام های اشتغال کمیته امداد به صورت کارشناسی با نظارت دقیق و در راستای کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان پرداخت می شوند.
وی افزود: فرصت های شغلی ایجاد شده برای افراد مستعد اشتغال این شهرستان در زمینه های کشاورزی، دام پروری، صنایع دستی، شیلات، خدمات و فعالیت های تولیدی و صنعتی بوده اند.
رحیمی توجه این نهاد به مهارت آموزی مددجویان و ارائه تخصص های فنی متناسب با افراد را از مهمترین عوامل در پرورش نیروی کار فعال عنوان کرد و گفت: دوره های آموزش مهارتی کمیته امداد شهرستان دزفول در زمینه کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی بر اساس تحصیلات مددجویان و متناسب با نیاز بازار کار در هر منطقه ارائه می شود.
وی توانمند سازی مددجویان را یکی از مهم ترین اولویت های کمیته امداد دانست و افزود: مسیر توانمندسازی خانوارها با ارائه این خدمات هموارتر و زمینه استقلال و خوداتکایی مالی خانواده ها فراهم شده است.
به گزارش ایرنا 6 هزار و 700 خانوار در قالب 15 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد دزفول هستند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.