به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی شنبه شب بعد از پیروزی 2 بر یک سایپا مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می ‌کنم که با تمام وجود بازی کردند و من را به آینده امیدوار کردند. بازی سختی برابر استقلال خوزستان داشتیم و خوشحالم که توانستیم پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد: با توجه به این که بازی های ما تاثیری در سرنوشت لیگ ندارد فرصت را غنیمت شمردیم بهتری که به بازیکنان جوان خود بیشتر میدان دهیم از طرفی چند بازیکن اصلی ما مصدوم بودند و برای این دیدار به آن ها استراحت دادیم.
سرمربی سایپا با بیان این که استقلال خوزستان امشب فوق العاده بازی کرد گفت: این تیم خوزستانی جوانان خوب و آینده داری دارد و در مقابل ما به خوبی ظاهر شدند به گونه ای که فکر می ‌کردیم برای قهرمانی یا کسب سهمیه می ‌جنگند.
صادقی افزود: اینکه یک تیم همانند استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کرده اما با این انگیزه در برابر ما می ‌جنگد جای تقدیر دارد. حیف است فوتبال اهواز با این همه پتانسیل فصل آینده تنها یک نماینده در لیگ داشته باشد.
سرمربی سایپا درخصوص بازی گفت: در نیمه اول می توانستیم بازی را سه بر صفر کنیم اما موقعیت ها را یکی پس دیگری از دست دادیم اگر چه در انتهای مسابقه نیز استقلال خوزستان فشار زیادی روی دروازه ما آورد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا با برتری 2 بر یک سایپا به پایان رسید.
9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.