مهرداد شیروانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا زمانی که محل مناسبی برای تمرین کردن، برگزاری مسابقات و گرفتن میزبانی نداشته باشیم، نمی توانیم از ورزشکاران استان انتظار زیادی داشته باشیم هر چند که ورزشکاران ما در رقابت های آسیایی و جهانی همیشه درخشان ظاهر شده اند.
وی گفت: 95 درصد کار احداث مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز به خوبی پیش رفته و تنها پنج درصد آن باقی مانده است که اگر مسئولان استان همت کنند و کار احداث این مکان ورزشی به پایان برسد بزرگترین خدمت را به جامعه ورزشی جانباز و معلول انجام داده اند.
شیروانی افزود: قرار بود این مجموعه ورزشی چندین سال پیش افتتاح شود و بارها مسئولان در این زمینه به ما قول دادند اما این امر تاکنون محقق نشده است. بار دیگر از مسئولان استان خواهش می کنیم که با راه اندازی مجموعه کوی طلاب اهواز به فکر ورزشکاران جانباز و معلول باشند.
وی عنوان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و 15 درصد مدال های کاروان ایران توسط ورزشکاران خوزستانی کسب شد این در حالی است که خوزستان تنها 6 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد.
رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: با توجه به این که ورزشکاران خوزستانی نقش پررنگی در کسب عنوان سوم کاروان ورزشی ایران در رقابت های پاراآسیایی داشتند، انتظار داریم که توجه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان شود.
وی گفت: به دلیل نبود مکانی مناسب، بسیاری از مواقع به علت تداخل با مسابقات فوتبال نمی توانیم به تمرین بپردازیم و ورزشکاران جانباز و معلول از این موضوع ناراحت هستند، بی شک اگر امکاناتی مختص ورزشکاران جانباز و معلول داشتیم شرایط مدال آوری ورزشکاران استان بهتر بود.
شیروانی با اشاره به برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور از چهارم تا هفتم تیرماه سال جاری گفت: اگر محل مناسبی برای برگزاری اردو داشتیم و بحث خوابگاه ورزشکاران تامین شده بود، در مسابقات کشوری نتیجه بهتری کسب می کردیم.
وی با بیان این که 700 ورزشکار سازمان یافته در رشته جانبازان و معلولان در سطح استان فعالیت می کنند افزود: همچنین بیش از 2 هزار ورزشکار جانباز و معلول به صورت همگانی در استان فعالیت می کنند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.