عدنان غزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای عرضه کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان افزود: مهمترین وظیفه کمیته تنظیم بازار، نظارت، برخورد و اعمال قانون با متخلفان صنفی است.
وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای عرضه مایحتاج و کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان گفت: برای دسترسی مردم به اقلام ضروری و موادغذایی در این ماه مبارک، مرکز عرضه گوشت مرغ در شوش دایر می شود.
فرماندار شوش با بیان اینکه مرکز بهداشت بر مراکز عرضه در بازار و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان نظارت می‌ کند، افزود: تشدید بازرسی ها، اتخاذ روش‌ های بازدارنده و پیشگیرانه، اعمال قانون و برخورد جدی با متخلفان صنفی برای تنظیم بازار مدنظر است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش نیز در این باره به ایرنا گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی نظیر گوشت و مرغ منجمد شکر و قند نیست و این کالاها در مناطق مختلف شهرستان توزیع می شوند.
محمد بهمن با بیان اینکه بیش از 800 بازرسی از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است، افزود: حدود 50 پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
وی اظهار داشت: طرح ضیافت ماه رمضان نیز با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شوش اجرا شده است.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.