محمد رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وحید خشتان درنیم فصل دوم یکی 2 مرتبه مشکل انضباطی داشت و این موضوع بارها از سوی مدیریت تیم گزارش شد لذا تصمیم گرفتیم که این بازیکن تا آخر فصل از تیم کنار گذاشته شود.
وی با بیان اینکه کمیته انضباطی باشگاه پیگیر این موضوع است و با چنین مسایلی برخورد می کنیم افزود: ما در روزهایی که به خشتان نیاز داشتیم این بازیکن به دلایل خاصی از جمله مصدومیت که مورد تایید پزشک باشگاه قرار نگرفت، بدون اجازه مدیریت تیم و در یک کار غیر حرفه ای اردو تیم را ترک کرد که با این بازیکن برخورد می کنیم و جرایم بسیار سنگینی برای خشتان در نظر می گیریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: اگرچه در چند بازی خشتان را کنار گذاشتیم اما معتقدم خیلی زودتر از این باید با این گونه بی انضباطی ها برخورد می کردیم تا کمتر دچار مشکل شویم.
وی در ادامه به بازی تیمش مقابل سایپا اشاره کرد و افزود: در این دیدار وحید حمدی نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما با تمام قوا و با ارایه یک بازی جوانمردانه به مصاف تیم سایپا می رویم.
تیم استقلال خوزستان با کسب 12 امتیاز از 28 مسابقه در لیک برتر فوتبال و جریمه کسر 6 امتیاز از سوی فیفا، راهی لیگ دسته یک شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.