به گزارش ایرنا سیدقاسم سعیدی روز چهارشنبه بیان کرد: در راستای برخورد با مراکز غیرمجاز مداخله‌کننده در امر درمان لیزر درمانی و سایر خدمات پوست، کارشناسان نظارت بر درمان این دانشکده، پس از شناسایی محل استقرار این مرکز، با حکم قضایی اقدام به تعطیلی آن کردند.
وی افزود:این مرکز به صورت سیار در دیگر شهرستان‌های خوزستان نیز اقدام به ارایه خدمات غیر مجاز می‌کرد که با تلاش و پیگیری کارشناسان نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه کارشناسان مرکز بهداشت و امور حقوقی این دانشکده، از ادامه فعالیت آن ممانعت شد.
سعیدی گفت: مراکز درمانی فقط در صورت داشتن پروانه فعالیت معتبر از دانشگاه علوم پزشکی مجاز به ارایه خدمات درمانی هستند و متقاضیان برای انجام اقدامات درمانی فقط به مراکز مجاز مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه تبلیغات مراکز غیرمجاز زیبایی که از مصادیق مداخله در امور پزشکی است فریب ‌دهنده و آسیب‌رسان است ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز یا دریافت خدمات نامطلوب، با سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان تماس بگیرند و اطلاعات خود را در اختیار نهادهای نظارتی قرار دهند.
به گزارش ایرنا 607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.
3015/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.