به گزارش ایرنا ابتکار که جمعی از مسئولان محلی و بانوان وی را همراهی می کردند با حضور در مناطق سیل زده شهرستان کارون مسایل و مشکلات آنها را در گفت و گو با مردم جویا شد و وعده رسیدگی به مشکلات مردم را داد.
ابتکار، همچنین با حضور در روستای عتیش شهرستان کارون در جمع بانوان این روستا حاضر شد و ضمن تقدیم بسته های فرهنگی به آنها، مشکلات مردم این منطقه را نیز جویا شد.
حضور در نشست کارگروه بهداشت ستاد بحران و همچنین کارگروه زنان با حضور سمن ها از دیگر برنامه های سفر یک روزه معصومه ابتکار به خوزستان بود.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همچنین در نشست کارگروه بهداشت ستاد بحران از اجرای سه طرح حوزه زنان و خانواده با تمرکز بر مناطق سیل زده خوزستان خبر داده بود.
سفر معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کارون با حاشیه هایی همراه بود.
باتوجه به این که پیام دعوتی از سوی امور بانوان استانداری خوزستان مبنی بر حضور خبرنگاران و عکاسان برای بازدید معصومه ابتکار از مناطق سیل زده کارون ارسال شده بود اما هیچ هماهنگی برای آمد وشد آنها صورت نگرفت و آنها پس از یک ساعت سردرگمی در مسیر بازدید، بدون هیچ گونه پوشش خبری به اهواز بازگشتند.
گفتنی است ساعت حرکت از مقابل استانداری 16 روز دوشنبه اعلام شده بود اما خودروی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و هیات همراه زودتر از زمان اعلام شده به سمت شهرستان کارون حرکت کرد که گلایه خبرنگاران را به همراه داشت.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.