به گزارش ایرنا از سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند روز یکشنبه درباره اقدامات تیم‌ های اعزامی اورژانس کشور به مناطق سیل زده خوزستان، افزود: پنج تیم عملیات ویژه اورژانس کشور برای خدمت رسانی به مردم سیل ‌زده خوزستان به این استان اعزام شدند که این تیم در 48 ساعت گذشته روستا‌ها را از سوسنگرد تا بستان و تمامی خانواده‌های آسیب دیده ساکن این مناطق را به صورت چادر به چادر زیرپوشش پذیرش رایگان قرار دادند.
وی ادامه داد: تیم‌های اعزامی شامل پزشک، پرستار و تکنسین‌های اورژانس بودند که برای خدمت رسانی همراه با اقلام دارویی به این مناطق اعزام و تعداد زیادی از بیماران و آسیب دیدگان از سیل اخیر در این طرح مداوا شدند؛ در مجموع هشت انتقال که چهار نفر از آنها مادران باردار بودند، در این مناطق صورت گرفت.
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: روستا‌های اهواز تا سوسنگرد روز شنبه زیرپوشش این طرح قرار گرفت و دوشنبه نهم اردیبهشت نیز برای خدمت رسانی عازم روستای حمیدیه خواهیم شد.
کولیوند اضافه کرد: روستا‌های سگور، فریه، محمد، هوفلشمیز، سید ناصر، عصافره شرق، هوفل شرقی، هوفل سادات، هوفل علی آباد، چب نات شرقی در اجرای این طرح بررسی شدند و تمام روستا‌های منطقه سوسنگرد تا بوستان زیرپوشش قرار گرفتند.
وی افزود: پراکندگی موجود در چادر‌ها امر امدادرسانی را کمی مشکل کرده و اقدامات انجام شده تنها توسط تیم عملیات ویژه اورژانس کشور صورت گرفته است.
کولیوند یادآور شد: برخی از روستا‌های مناطق جنوبی خوزستان همچنان با مشکلاتی مثل آب گرفتگی روبه رو هستند و تیم‌های اورژانس کشور تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم کشورمان خدمت رسانی خواهند کرد.
3004 /6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.