سروان پاسدار علیرضا ایمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزد:با وقوع سیل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با تشکیل قرارگاه از لحظه وقوع سیل با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات سپاه تشکیل شد.
وی افزود: این قرارگاه با استفاده از ظرفیت های یاران انقلاب و معتمدین 2 هزار و 700 نفر را در قالب بیش از 180گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام کرد.
ایمانی افزود :گروه های اعزام شده کار ترمیم سیل بند،احداث سیل بند،کمک در تخلیه روستا های در معرض خطر، راه اندازی مهد کودک ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در اردوگاه ها،ایستگاه صلواتی،توزیع غدای گرم و میان وعده،وسایل بهداشتی و ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت :در حال حاضر پاکسازی فاضلاب و تخلیه آب داخل روستاها به وسیله پمپاژ و آهک پاشی در دستور کار قرار داده شد و تا کنون ادامه دارد .
سروان پاسدار ایمانی افزود: در حال حاضر 10گروه جهادی ناحیه شوش در قالب 150 نفر در حال خدمت رسانی به روستاهای راضی حمد و سید عباس و سعید ثامر هستند.
وی درپایان از مسئول قرارگاه محرویت زدایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و گروه های جهادی تقدیر کرد و افزود: سپاه همچنان پای کار است و تا لحظه آخر دست از خدمت رسانی بر نخواهد داشت و تا مرتفع شدن مشکلات در کنار مردم خواهیم بود.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.