به گزارش ایرنا،آیت الله سیدعلی شفیعی شنبه در همایش شورای زکات شهرستان گتونددر تالار همایش های قیصر امین پوراین شهرستان با بیان اینکه زکات موجب افزایش و تطهیر شدن مال می شود، افزود:زکات بزرگترین عامل ارتباط بین بندگان است به همین دلیل زکات بلافاصله بعد از نماز آمده تا این حقیقت آشکار شود.
وی با اشاره به برکات زکات گفت:در زکات برکات زیادی دیده ایم و امیدواریم امسال به رغم اینکه خسارات زیادی به کشاورزان خوزستان وارد شده،بهترین برداشت عاید مردم این استان شود.
آیت الله شفیعی بر ترویج فرهنگ زکات از سوی روحانیون تاکید کرد وافزود:ما عادت کردیم همه وقت نماز خود را بخوانیم ولی چون با زکات مانوس نبوده ایم از این عمل غفلت کردیم.

**انتقاد فرماندار گتوند از تاخیر در شروع همایش شورای زکات
فرماندار شهرستان گتوند در این مراسم از تاخیر درشروع همایش زکات انتقاد کرد و گفت: در برخی از برنامه ها عادت کردیم برنامه ها را با تاخیر شروع کنیم که نباید این روند ادامه داشته باشد.
عبدالرضا احسانی نیا از خیرین شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کرد و افزود: مردم شهرستان گتوند از دیرباز در کارهای خیر پیشتاز بوده اند وخیرین زیادی در این شهرستان وجود دارد که از اعمال خیر استقبال می کنند.
*پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون ریال زکات از سوی خیرین گتوند
دبیر شورای زکات شهرستان گتوند در این مراسم گفت: خیرین شهرستان گتوند در سال 97 سه میلیارد و 500 میلیون ریال زکات پرداخت کردند.
رحمت الله کلانتر رشیدی افزود: این مبلغ برای ساخت مسکن ،خرید لوازم خانگی،هزینه درمانی، خرید جهیزیه نوعروسان و اطعام مددجویان هزینه شده است.
به گزارش ایرنا،همایش زکات شهرستان گتوند با حضور حجت الاسلام عبدالحمید شاخی پور رییس ستاد زکات استان خوزستان،امام جمعه،مسوولین محلی و جمعی از خیرین در تالار همایش های قیصر امین پور این شهرستان برگزار شد.
در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین شهرستان گتوند با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
7467/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.