به گزارش ایرنا حسین یکتا جمعه شب در آیین گرامیداشت شهدای خدمت سیل در مسجد اعظم اهواز اظهار داشت : جهادگران انقلابی خوزستان را هیچکس سازماندهی نکرد بلکه این مردان بزرگ به صورت خودجوش وارد میدان شده و با دیگر ارزش ها خود را به رخ همگان کشاندند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بیشتر از جوانان سخن گفتند که شاید نمونه‌ های بارز این اهمیت را در سیلاب اخیر در خوزستان و لرستان شاهد بودیم.
موسس ستاد مردمی امام رضایی‌ها ادامه داد: جوانان با دست خالی در راه خدمت رسانی به مردم و برای مهار سیل ایثار کردند و دوتن از آن ها با نثار جان خود به الگویی از ایثار و مقاومت تبدیل شدند.
وی بیان کرد: اکنون خون شهیدان جوان جهادگر با خون شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب یکی شده و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگمردان در راستای خدمت به مردم تلاش خود را دوچندان کنیم.
یکتا تصریح کرد:حضور نیروهای خودجوش و انقلابی را در دوران دفاع مقدس و در جبهه فرهنگی انقلاب مشاهده کردیم اما حضور جوانان در سیل خوزستان متفاوت بود و افتخار دیگری را برای این میهن اسلامی رقم زد.
وی بیان کرد: جوانانی غیوری در راه خدمت به مردم خوزستان جان خود را از دست دادند و این ایثارگری نشان می دهد که دشمنان نمی توانند به این انقلاب صدمه ای وارد کنند.
موسس ستاد مردمی امام رضایی‌ها گفت: رژیم صهیونیستی سال گذشته بر این باور بود که مردم به زودی دست از ولایت و حکومت برداشته و در سال 98 اتفاقات بزرگی در ایران رخ می دهد اما بار دیگر با مشاهده این صحنه های انقلابی ناکام ماند.
وی تصریح کرد: اکنون سازندگی در مناطق سیل زده آغاز شده و مردم از منازل جدید خود رضایت دارند چرا که خیران از سراسر کشور برای آبادانی این مناطق به کمک گروه های جهادی آمدند.
یکتا گفت: ما نیز آمده ایم که کنار مردم خوزستان بمانیم و در کمترین زمان ممکن منازل آسیب دیده را بسازیم.
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام محمد مهدی نبی زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اکنون در دوران مطالبه گری انقلابی و عصر و زمان گام دوم انقلاب قرار داریم.
وی افزود: امروز به عنوان نماینده جبهه فرهنگی تبلیغی خوزستان تمام تلاش خود را برای این که این 2 امدادرسان فداکار را به عنوان شهید معرفی کنیم،بکار می گیریم تا سایر جوانان نیز تشویق شوند در راه حرکت های انقلابی قدم های بلندتری بردارند.
آیین گرامیداشت سیدمحسن موسوی و محمد ناصری شهدای خدمت سیل جمعه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد .
این 2 جوان اهل شهرستان کارون در راه امدادرسانی به مردم سیل زده خوزستان در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.