سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان گفت: عدم پرداخت کرایه حمل به کشاورزانی که گندم خود را به تعاون روستایی تحویل می دهند بی عدالتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید لطیف سیف السادات با انتقاد از عدم پرداخت کرایه حمل کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تعاونی روستایی تحویل می دهند، اظهار کرد: با اینکه کشاورزان استان بدلیل بحران سیلاب در شرایط خوبی بسر نمی برند متاسفانه سازمان غله و بازرگانی کشور هیچ قدمی برای حل مشکل کشاورزان برنمی دارد و از پرداخت کرایه حمل به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تعاون روستایی تحویل می دهند خودداری می کند.

وی افزود: در حالی که حتی سیلوهای بخش خصوصی هم مشمول دریافت کرایه حمل گندم می شوند، ولی مراکز خرید تعاون روستایی که بیشترین زحمت خرید گندم کشاورزان را بعهده دارند از پرداخت کرایه حمل به این مراکز توسط سازمان غله و بازرگانی خودداری می شود.

سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان گفت: موضوع دیگری که بیانگر اوج تبعیض است و باید فورا حل شود این است که در 15 شهر اصلا سیلویی وجود ندارد که کشاورزان گندم خود را به آن تحویل دهند؛ بنابراین کشاورزان در این 15 شهر از دریافت کرایه حمل محروم هستند و این یک تبعیض آشکار است که باید سریعا حل گردد.

وی بیان کرد: پیگیری هایی از سوی جهاد کشاورزی و برخی مسئولین دیگر صورت گرفته است، ولی ظاهرا تاکنون نتیجه نداده است و لازم است استاندار بطور جد حداقل برای سال زراعی جاری ورود نموده و مشکل را حل نماید در غیر اینصورت یک بی عدالتی بزرگ در حق کشاورزان صورت گرفته و جامعه کشاورزی استان خورستان، آن را ناشی از سوء مدیریت مدیران ارشد استان می داند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.