به گزارش ایرنا بنا بر اعلام باشگاه فولاد خوزستان،باشگاه فولاد خوزستان در پایان رقابت‌ های فصل 98 -97 یک عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی به خود اختصاص داد همچنین آقای گل لیگ های جوانان، نوجوان و نونهالان کشور متعلق به این باشگاه بود.
به لحاظ آماری تیم های امید و جوانان فولاد خوزستان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند؛ تیم های نونهالان و امید فولاد نیز در خط دفاعی نیز عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.
در رده سنی امید که مهمترین لیگ پایه فوتبال کشور بشمار می رود، فولاد با اقتدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد؛ تیم امید باشگاه فولاد در طول این رقابت ها با 42 امتیاز و اختلاف پنج امتیاز نسبت به تیم نساجی مازندران، آمار بهترین خط حمله (39 گل) و بهترین خط دفاع (چهار شکست) را نیز از آن خود کرد.
در لیگ برتر جوانان نیز تیم فولاد عملکردی قابل قبولی داشت. این تیم که از هفته ‌های نخست در برابر مدعیان عملکرد خوبی داشت در کل با اختلاف سه امتیازی با عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
تیم جوانان فولاد با وجود کسب عنوان نایب قهرمانی، بهترین خط حمله لیگ را با 45 گل زده از آن خود کرد و علاوه بر آن علی عالی نژاد بازیکن فولاد با 18 گل زده به عنوان آقای گلی لیگ برتر جوانان در فصل ٩٨-٩٧ شناخته شود.
تیم نوجوانان فولاد اگر چه از صعود به مرحله نهایی باز ماند اما امیرحسین عبیاوی بازیکن این تیم با 14 گل زده آقای گل فوتبال نوجوانان کشور شد.
تیم نونهالان فولاد پس از صعود به مرحله نهایی این رقابت ها با عنوان سومی به کار خود خاتمه داد همچنین بهترین خط دفاع مسابقات را از آن خود کرد. امیرمحمد سلحشور بازیکن این تیم موفق شد با 18 گل آقای گل این رقابت ها شود.
آکادمی فولاد در این فصل 13 بازیکن از جمله سید رضا موسوی، علیرضا باویه، امین حزباوی، حمید شریفی، احمدرضا جلالی، حامی قنبران، حمزه منصوری، حسین صیاد، ایمان دانش، ابوالفضل بچاری، امیر سواعد، محمد امین حمیدی و دانیال سعدی را در اختیار تیم های ملی کشور قرار داد.
تیم بزرگسالان فولاد نیز هم اکنون با کسب 33 امتیاز در مکان ششم رده بندی قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.