در حالی که سرپرست فرمانداری دشت آزادگان استعفای خود را ناهماهنگی مسئولان شهرستان از جمله تعدادی از اعضای شورای تأمین عنوان می‌کند، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان معتقد است وی به صورت موقت و با توجه به شرایط خاص سیلاب در دشت آزادگان، به سمت سرپرست فرمانداری منصوب شده بود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، عزیز ساعدی که در تاریخ 20 فروردین‌ماه با حکم غلامرضا شریعتی به سمت سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان منصوب شده بود، پس از گذشت دو هفته از سمت خود استعفا داد.

ساعدی با انتشار کلیپی در فضای مجازی بی‌نظمی و عدم هماهنگی برخی مسئولان شهرستان از جمله تعدادی از اعضای شورای تأمین را دلیل این استعفای زودهنگام‌ اعلام کرد.

وی گفت: با تحلیلی که در ابتدای کار داشتم، به این نتیجه رسیدم که باید یک تعدیل و جابجایی در شهرستان انجام شود و در این خصوص صحبت‌هایی با مسئولان استان و شهرستان انجام دادم که با مشکلاتی مواجه شدم.

ساعدی تصریح کرد: بعضی از مسئولان شورای تأمین شهرستان به وظایف خود واقف نیستند و لذا ما در قانون‌گذاری هم مشکل پیدا کردیم، از این‌رو تصمیم گرفتم از سمت‌ام استعفا بدهم.

در همین رابطه، حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، در خصوص ادعا و علل استعفای فرماندار دشت آزادگان، به ایلنا گفت: با توجه به افزایش خروجی سدها و آوردِ رودخانه‌ها، تصمیم گرفته شد تا آقای ساعدی از معاونت فرمانداری خرمشهر برای مدت کوتاهی سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان را عهده دار باشد تا در فرصت مناسب، فرماندار این شهرستان معرفی شود.

حسین زاده اضافه کرد: با توجه به بهبود شرایط سیلاب، بزودی فرماندار جدید شهرستان دشت آزادگان معرفی و منصوب خواهد شد.

منبع فیلم: خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.