سیدعلی هاشمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک ‌ها شامل انواع کنسرو، مواد شوینده، لوازم بهداشتی، پوشاک بزرگسال و کودکان، شیر خشک، ظروف آشپزخانه، پنکه و شیر است که از سوی کارکنان شرکت ایرانول تامین شده و به مناطق سیل ‌زده استان خوستان ارسال شد.
وی افزود: محموله مذکور با جمع آوری یک میلیارد ریال از کمک های نقدی کارکنان این شرکت در آبادان، تهران و اصفهان تامین و برای توزیع بین خانورهای سیل زده امروز وارد آبادان شد.
مدیر عامل شرکت روغن سازی ایرانول گفت: این اقدام به منظور عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی و امداد رسانی به هموطنان آسیب‌ دیده از سیل، از سوی شرکت ایرانول انجام شده است.
وی تصریح کرد: از نخستین روزهای آغاز وقوع سیل گسترده در خوزستان ، امکانات و نیروهای این شرکت برای کمک به سیل ‌زدگان همچنین ایمن سازی تاسیسات بسیج شدند.
هاشمی تصریح کرد: با ایجاد 500 متر سیل بند در اطراف شرکت تاسیسات این شرکت در مقابل سیلاب ایمن شدند ضمن اینکه با شناسایی نقاط آسیب پذیر و آماده سازی سه هزار کیسه خاک اقدام لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی از سوی این شرکت صورت گرفته است.
وی بیان داشت:با دستور ستاد بحران آبادان، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و پنج دستگاه کامیون برای احداث سیل بند راهی جاده قفاص همچنین محور آبادان - ماهشهر شدند.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده است.
71014/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.