به گزارش ایرنا، در نشست شورای اداری گتوند که دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان در سخنانی گفت:شهرستان گتوند ظرفیت های بسیاری برای توسعه و رونق تولید و اشتغال دارد که باید به آنها توجه شود.
حبیب الله فضل الله پور افزود: شهرستان گتوند تمام بستر های مربوط به فعالیت های تولید را دارد و امنیت که از اساسی ترین های مولفه های توسعه است در شهرستان گتوند وجود دارد.
وی در ادامه به توطئه های دشمن برای اختلاف افکنی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن برای اختلاف افکنی بین مردم سرمایه گذاری کرده است و همانطور که در سیل اخیر مشاهده شد توان خود را بر فضای مجازی، ایجاد اختلاف بین سلیقه ها و اقوام و ایجاد جنگ روانی بین مردم متمرکز کرده بود تا بهره برداری لازم را داشته باشد که با حضور و هوشمندی دستگاه های امنیتی ، انتظامی وهوشمندی مردم نتوانست در این موضوع موفق شود.
مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به برگزاری انتخابات در اواخر امسال نیز اشاره کرد و با تاکید بر رفاقت،رعایت حرمت ها،اخلاق و خویشتن داری در انتخابات افزود: امیدواریم در فصل انتخابات رقابت ها به رفاقت تبدیل شود.
فرماندار سابق گتوند نیز در این جلسه با بیان اینکه هرکاری که در دوران مسوولیت انجام داده ام وظیفه بوده و فراتر از وظیفه عمل نکرده ام گفت: در کنار این اقدامات تلاش کردیم تا طرح های بیشتری به سرانجام برسانیم، ولی در زمانی قرار داشتیم که در تنگناهای اقتصادی بودیم.
علی خدری غریبوند نقش همه مدیران در اجرای طرح ها و برنامه ها را تاثیرگذار خواند و ادامه داد: اقداماتی که در مدت تصدی مسوولیت انجام شد، با همکاری دستگاه های اجرایی صورت گرفت که جا دارد از همه مسوولان تشکر و قدردانی کنم.
فرماندار سابق گتوند سرقت مسلحانه به طلافروشی و به قتل رساندن مالک طلافروشی را از تلخ ترین اتفات دوران مسوولیت خود عنوان کرد و افزود: در کنار روزهای خوب در این شهرستان این حادثه رخ داد و خاطر مردم را آزرده کرد.
فرماندار جدید گتوند نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)،سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اگر امنیتی در کشور داریم از زحمات این سربازان گمنام است و در این مدت توانستند عملیات های خرابکارانه دشمنان در استان را خنثی کردند.
عبدالرضا احسانی نیا افزود: از حسن نظر استاندار خوزستان،معاون سیاسی و اجتماعی استاندار،مدیر کل امنیتی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی وتمام افرادی که در این مدت برای انتخاب بنده به عنوان فرماندار گتوند پیگیر بودند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای مردم این شهرستان باشم.
وی لازمه موفقیت هر شهرستان را وحدت،یکپارچگی و همدلی مردم و مسوولان عنوان کرد و ادامه داد:هرجایی که موضوع قومیت و اختلاف وجود داشته خروجی نداشته است.
فرماندار جدید گتوند در پایان با بیان اینکه در کار با هیچ مدیری تعارف ندارم، افزود: هر مدیری که عملکرد خوبی داشته باشد، ممنون دار آن هستم و با تمام توان از او حمایت و پشتیبانی می کنم و مدیری که به خوبی کار نکند و ضعیف باشد از ادامه کار با آن معذورم.
تعامل با مدیران دستگاه های اجرایی استان خوزستان، مردمی و پیگیر بودن در اجرای پروژه ها و برنامه ها از ویژگی های احسانی نیا فرماندار جدید گتوند است.
فرمانداری دزفول،فرمانداری رامشیر، فرمانداری رامهرمز، بخشداری گتوند و بخشداری سردشت و چغامیش دزفول از مهمترین مسوولیت های عبدالرضا احسانی نیا فرماندار جدید گتوند می باشد.
وی همچنین با توجه به تجربه و سابقه کاری در سیلاب اخیر از سوی استاندار خوزستان به عنوان معین شهرستان دشت آزادگان منصوب شده بود.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.