غلامعباس بهرامی نیا یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به بالا آمدن آب در حاشیه جاده اهواز - خرمشهر و ایجاد سیل بند در این نقاط مشکل آبگرفتگی برطرف شده وهیچگونه جای نگرانی برای رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند وجود ندارد .
بهرامی نیا ادامه داد : آبگرفتگی در کیلومتر 40 بعداز پادگان حمید در جاده اهواز - خرمشهر به طول یک کیلومتر به وسیله سیل بند کنترل شده و رانندگان در این محدوده نکات کامل ایمنی را رعایت کنند .
وی ادامه داد : در محور آبادان – ماهشهر هیچگونه آبگرفتگی وجود ندارد و اخبار منتشر شده در این خصوص تکذیب می شود و برای پیشگیری از احتمال آبگرفتگی، نیرو های راهداری در حال ایجاد سیل بند هستند که با ایجاد این سیل بندها جاده از خطرآبگرفتگی در امان خواهد ماند و در حال حاضر تردد نیز به شکل عادی برقرار است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطر نشان کرد : در محور دارخوین به سمت شادگان آب روی جاده ورود کرده ولی تردد خودروها برقرار می باشد و چنانچه سطح آب بیشتر بشود و باعث کاهش ایمنی جاده گردد ، این محور مسدود خواهد شد .
بهرامی نیا اظهار داشت : یکهزار دستگاه خودرو سنگین ، نیمه سنگین و سبک از حوزه راهداری در جریان سیل اخیر در جاده های استان مشغول به کار هستند و ترمیم جاده ها و ابنیه های فنی مستلزم کاهش و رفع کامل آبگرفتگی در محور ها می باشد .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن گویا 141 ، اپلیکیشن 141 ، سامانه پیامکی 1000141 و کانال تلگرامی ' راه ' اطلاعات مسیرهای تردد خود را جستجو و سفر ایمنی را آغاز کنند.
به گزارش ایرنا افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه که به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست ، باعث آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در خوزستان شد.
خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده ، 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.
7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.