سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری سارق خودرو با ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در راستای طرح پیشگیری از سرقت، مأموران کلانتری ۲۶ اهواز در حین گشت‌زنی متوجه حرکات مشکوک یک خودروی پراید شده که سرنشینان آن با دیدن پلیس بلافاصله سعی در متواری شدن می نمایند.

وی افزود: در استعلام به عمل آمده از جانب پلیس، مشخص کردید خودروی مورد نظر حدود ۱۰ روز پیش در یکی از مناطق شهر اهواز به سرقت رفته است، از همین رو پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و بی توجهی متهمین به ایست پلیس، در نهایت مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت چرخ های خودرو تیراندازی آن را متوقف و سارق را دستگیر می‌کنند.

 سرهنگ دالوند ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی سرقتی تعداد ۲حلقه لاستیک زاپاس سرقتی کشف شده و متهم که سابقه محکومیت و مصرف مواد مخدر از نوع شیشه را داشت به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

 سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در خاتمه ضمن اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی از شهروندان درخواست نمود تا با رعایت و به کارگیری هشدارهای ایمنی مربوط به پیشگیری از سرقت خودرو مانع رسیدن سارقان به اهداف شومشان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.