جعفر طالب لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه از 20 فروردین ماه در شهرستان شوش مستقر شده و هفت دستگاه کامیون به وزن تقریبی 45 تن انواع برنج، روغن، حبوبات، ظروف یکبارمصرف، آب معدنی، پتو، انواع کفش و دمپایی و لوازم بهداشتی و پوشاک بچه بین سیل زدگان توزیع کرده است.
وی ارزش ریالی این اقلام را 2 میلیارد و 760 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: افزون بر سه هزار و 150 کیلوگرم مرغ و گوشت از محل کمک های نقدی خیران و با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت شوش خریداری و بین مواکب شوش، شاوور، هویزه، سوسنگرد، بستان و کوت سیدنعیم توزیع شد.
مسئول گروه جهادی خادمان شهدای منطقه حضرت زهرا(س) تهران افزود: در حال حاضر این گروه جهادی در امر پشتیبانی مواکب در حوزه علمییه امام محمدباقر(ع)شهر شوش مستقر شده به ارائه خدمات می پردازد.
وی اظهار داشت: با توجه به کمک های خیران و بازاریان قرار است در مرحله دوم، اقلام و اثاثیه منزل سیل زدگان تهیه و توزیع شود همچنین در امر بازسازی نیز در کنار مردم خواهیم بود.
به گزارش ایرنا افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست، باعث جاری شدن سیلاب در مناطق وسیعی از استان خوزستان و آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و زمین های کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در این استان شد.
بیش از 70 روستای شهرستان شوش دچار آبگرفتگی و سیلاب شده اند.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.