سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به بحران های اخیر در خوزستان برخی از دشمنان شایعات گسترده ای را در فضای مجازی منتشر می کنند که تا اندازه ای ذهن مردم را به خود درگیر می کند.
وی افزود: شایعات مختلفی در فضای مجازی در خصوص ناراحتی اقوام خوزستانی از انقلاب و نظام در سیلاب اخیر منتشر می شود که انتشار دهندگان بی شک اطلاعات کافی از همدلی مردم خوزستان با ولایت، سپاه و نیروهای انقلابی ندارند.
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمنان به وضوح اتحاد، همدلی، ایثارگری نیروهای انقلابی و مردم را در مهار سیلاب خوزستان و سایر استان های درگیر سیل مشاهده می کنند.
وی بیان کرد: نیروهای بسیج و سپاه از ابتدای ورود سیل به خوزستان به صورت شبانه روزی پای کار بوده و تاکنون در زمینه ترمیم سل بندها، جابجایی مردم آسیب دیده و همچنین توزیع اقلام مورد نیاز در روستاهای سیل زده اقدامات خوبی را انجام داده اند.
سرهنگ حاجتی افزود: هم اکنون بیش از 200 شناور، تیم‌های غواصی، لندیگراف، هاورگراف و قایق‌های جیمینی نیروی دریایی سپاه پاسداران در خوزستان برای خدمت رسانی به سیل زدگان مشغول به کار هستند.
وی بیان کرد: اکنون 10 شهر خوزستان درگیر سیلاب بوده که پس از حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در خوزستان، قرارگاهی به ‌منظور رصد و آنالیز وضعیت روزانه سیل در خوزستان تشکیل و هر شب نیز جلسه ای برای جمع بندی برنامه ها برگزار می شود.
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه هشت استان نیز به ‌عنوان معین برای هشت شهرستان تعیین شدند که نمونه بارز آنها کمک‌های سپاه استان کرمان در حفظ و نگهداری حمیدیه بود.
در سیلاب اخیر در خوزستان به بیش از 160 هزار نفر امدادرسانی شده و دستور تخلیه 270 روستا صادر شده است.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.