به گزارش ایرنا محمدرضا نقدی روز دوشنبه در آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید علی سعد هشتمین شهید مدافع حرم دزفول در شهر امام(ره) افزود: امروز به برکت شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار، شهادت، فداکاری و محبت در حال جهانی شدن است.
وی با اشاره به فداکاری مسلمانان جهان در حادثه سیلاب ایران گفت: اکنون جوانان لبنانی، عراقی، پاکستانی و هندی با حضور در خوزستان دوشادوش جوانان این استان بیل به دست در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.
وی افزود: حدود 15 استان کشور گرفتار سیل شدند و نیروهای ما از دورترین مکان ها خود را در تعطیلات عید به شهرهای سیل زده رساندند و برای هموطنان فداکاری کردند که این درس ایثار و فداکاری را از محضر شهدا گرفتند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده شهید سعد گفت: امروز با این شهید پاسدار و خانواده شهید پرور سعد هم پیمان می شویم تا قدم جای پای شهید بگذاریم و از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
سردار نقدی بیان کرد: شهید سعد سال ها با ترک فرزند چندماهه خود هزاران کیلومتر دورتر از وطن، جهاد و فداکاری کرده است و ما نیز باید راه او را ادامه دهیم.
به گزارش ایرنا علی سعد سال 94 توسط سپاه قدس به سوریه اعزام و شهید شد ولی پیکرش مفقود بود که اخیرا پیکر وی در خانطومان سوریه شناسایی و به وطن بازگشت.
آئین تشییع و تدفین این شهید به عنوان هشتمین شهید مدافع حرم دزفول امروز از شهر امام به طرف گلزار اسحاق ابراهیم(ع) برگزار شد.
استاندار خوزستان و مسئولان محلی نیز در این تشییع و خاکسپاری پیکر شهید علی سعد حضور داشتند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.