سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران به اهواز تاکید کرد: با توجه به میزان فعالیت‌ها، پیشرفت کار بالا است و احتمالا تا دو روز آینده گل و لای شهرک پیام اهواز به‌طور کامل تخلیه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا هاشمی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره آبگرفتگی‌های مناطق مسکونی حاشیه رود کارون در شهر اهواز گفت: در جلسه‌ای که در ستاد بحران تهران با موضوع آبگرفتگی در اهواز برگزار شد، تهران به عنوان استان معین خوزستان موظف به اعزام نیرو و تجهیزات به این استان شد. البته تیم عملیاتی کامل ما به همراه ۳۰ آتش نشان و شش پمپ سنگین و تجهیزات دیگر ابتدا به پلدختر اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط بحرانی که از دیروز صبح برای اهواز پیش‌‌‌بینی شده بود، دو روز است که به شهرک پیام اهواز آمدیم و مشغول تخلیه گل و لای به جا مانده در معابر و خانه‌ها هستیم.

سرپرست تیم آتش‌‌‌نشانی درباره میزان خسارات وارده به ساختمان‌ها اظهار داشت: شاهد آسیب جدی و تخریب ساختمان‌ها نبودیم. گل و لای وارد منازل شده، بخش‌هایی هم فاضلاب وارد طبقات شده، پی ساختمان‌ها آسیب دیده و ترک خورده است اما ساختمانی تخریب نشده است.

وی درخصوص نتیجه عملیات‌ و میزان تخلیه گل و لای نیز تصریح کرد: تاکنون ۵۰ درصد گل و لای خانه‌ها و سطح خیابان‌های شهرک تخلیه شده است. نیروهای داوطلب ۲۴ ساعته فعالیت کردند و به نظر می‌رسد با توجه به میزان فعالیت‌ها، پیشرفت کار بالا است و احتمالا تا دو روز دیگر تخلیه کامل این منطقه صورت گیرد. 

سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران به اهواز افزود: نیروهای داوطلب پس از پایان کار قرار است به منطقه دیگری در اهواز اعزام شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.