** امام جمعه دزفول: گنجاندن سپاه در فهرست گروه های تروریستی پیامدهای سنگینی دارد
امام جمعه دزفول با اشاره به گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت: این اقدام پیامدهای سنگینی برای آمریکا دارد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: ملت ایران تسلیم قلدری های شیطان بزرگ نمی شود.
وی گفت: پاسداران اکنون در تمام نقاط سیل زده مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و عنوان سازمان تروریستی برای سپاه در این روزها و همزمان با روز پاسدار اقدامی احمقانه بود.
وی بیان کرد:سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری تحریم های آمریکا بوده و آمریکا شکست های متوالی از سپاه در منطقه خورده است.
وی افزود: آمریکا قصد داشت بنزین را برای ایران تحریم کند ولی سپاه با آگاهی از این موضوع در اقدامی جهادی پالایشگاه خلیج فارس را احداث کرد و کشور را به خودکفایی بنزین رساند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه سپاه، منطقه خاورمیانه را برای آمریکا ناامن کرده است، گفت: اکنون کشتی های آمریکایی برای عبور از خلیج فارس باید از سپاه اجازه بگیرند.
وی افزود: سپاه نسبت به مقرهای نظامی آمریکا در عراق، سوریه و حوزه خلیج فارس اشراف کامل دارد و آمریکا این موضوع را بر نمی تابد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه آمریکا از قدرت سپاه به دیوانگی کشیده شده ، ادامه داد: آمریکا از سپاه وحشت دارد و یکی از مقامات بلندپایه آمریکا این موضوع را به زبان آورد که سردار سلیمانی هراس انگیز است.
وی با بیان اینکه آمریکا از هوافضا و موشک های سپاه می ترسد، افزود: آمریکایی ها تصور کردند اگر سپاه را تروریستی بنامند مردم ایران از آن دست بر می دارند.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه آسیب پذیری نیروهای نظامی آمریکا در منطقه بالا رفته است، گفت: ایران ابزارهای فراوانی در منطقه دارد که به راحتی می تواند آمریکا را تهدید و منزوی کند.
وی با بیان اینکه اکنون وحشت آمریکا از ایران چند برابر شده ، افزود: اقدام ترامپ در گنجاندن نام سپاه در گروه های تروریستی حتی متحدان آمریکا را نیز در معرض تهدید قرار داده است.

** جوانان موتور نظام اسلامی برای پیشرفت جامعه هستند
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تبریک 11 شعبان ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی موتور نظام اسلامی برای پیشرفت جامعه و تمدن سازی هستند.
وی انتظارات رهبر معظم انقلاب از جوانان را تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و افزود: جوانان در هر عرصه ای که نیاز بوده از دفاع مقدس تا بلایای طبیعی پای کار بوده اند.

** ارتش ایران ارتشی توانمند و مقتدر است
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز ارتشی توانمند و مقتدر در تمامی عرصه های نظامی و خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: این روزها امیران و فرماندهان عالی رتبه ارتش در قضیه سیل در کنار مردم هستند و به سیل زدگان کمک می کنند که این موضوع مردمی بودن ارتش را نشان می دهد.

** مردم در سیل سنگ تمام گذاشتند
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به سیلاب اخیر گفت: این سیلاب به یک بحران حساس و ملی تبدیل شد و عبور از آن نیازمند تدبیر و همت بلند است.
وی با اشاره به کمک های مردم دزفول به سیل زدگان حمیدیه و شوش افزود: امکانات و نیروهای مردمی دزفول برای ارایه خدمت به سیل زدگان در روزهای گذشته ساماندهی شدند.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه مردم و جوانان این شهرستان برای کمک رسانی به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند، بیان کرد: همه اقشار و گروه ها پای کار آمدند و هرکاری توانستند انجام دادند.

** مدیریت استان خوزستان باید قوی باشد
حجت الاسلام قاضی دزفولی استان خوزستان را یکی از سه نطقه حساس، مهم و راهبردی کشور دانست و گفت: مدیریت این استان باید مدیریتی قوی باشد و رییس جمهوری نیز برای بررسی و رفع مشکلات سیلاب، وزیران نیرو و کشور را مامور کرد.
وی با انتقاد از برخی کم کاری ها و اقدامات دیرهنگام برای کنترل سیل، افزود: اگر اقدامات کارشناسی زودتر انجام می شد این مشکلات پیش نمی آمد.
امام جمعه دزفول درخصوص میزان ورودی و خروجی سد دز گفت: خروجی سدها را می شد با توجه به پیش بینی ها و الگوهای هواشناسی بهتر مدیریت کرد.
وی با بیان اینکه دزفول به عنوان معین شهرستان شوش تعیین شده افزود: موضوع بهداشت ودرمان درخصوص سیل اهمیت فراوانی دارد چرا که پس از سیل برخی بیماری ها بروز می کنند که باید کنترل شوند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: جلسه ای در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده شهرستان شوش برگزار شد و موضوع بهداشت و درمان مورد تاکید قرار گرفت.

** مبارزه مستمر با فساد در دستور کار باشد
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم مبارزه مستمر با فساد گفت: هیچ کس حق ندارد در حوزه کاری خود ذره ای از فساد اغماض کند.
وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی، ادارات و نهادها باید در زمینه فساد مراقبت کنند، افزود: مبارزه با فساد شامل همه افراد و مسئولان می شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم ساده زیستی مسئولان و اهل علم و روحانیت بیان کرد: سرمایه هر عالم ساده زیستی، تقوا و دیانت او است.
وی با بیان اینکه همواره باید خود را بدهکار انقلاب اسلامی بدانیم، افزود: بعضی از مسئولان نالایق خود را طلبکار انقلاب می دانند که این فرهنگ انقلاب اسلامی و شهدای ما نیست.

** احترام افراد و مسئولان حفظ شود
امام جمعه دزفول با اشاره به اتفاق تلخ 29 اسفند درخصوص تابلوی دزفول گفت: ممکن است مسئولی وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام نداده باشد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی با تاکید بر خودداری مسئولان از گمانه زنی ها افزود: احترام افراد و مسئولان باید حفظ شود.
نمازگزاران جمعه دزفول پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت گنجاندن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی از مصلای امام علی(ع) تا مسجد حضرت زینب(س) راهپیمایی کردند.
3022 / 6037
***
امام جمعه شوش: عامل اصلی شکست آمریکادرخاورمیانه، سپاه ا‌ست
امام جمعه شوش گفت: عامل اصلی شکست خوردن آمریکا با صرف هزینه های گزاف در خاورمیانه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز جمعه شوش با بیان اینکه آخرین اقدام استکبار جهانی و احمقانه ترین آن، تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: آمریکا و همراهانش می خواهند فعالیت های شوم خود را به نهاد مقدس سپاه پاسداران، نسبت دهند.
وی با اشاره به اینکه سپاه در دوران تحریم، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد، گفت: این نهاد مردمی و نظامی در صنعت نفت و گاز، راهسازی و سدسازی،راه آهن، در جریان کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان در صف اول قرار داشته است.
وی افزود: اقدام آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در بین مردم محبوب تر کرد و همه باید بدانند که دیگر آمریکا ابرقدرت نیست و 15 سال است که تمام توطئه های ایالات متحده در منطقه خاورمیانه با شکست روبه رو شده است.
وی ادامه داد: سپاه از نهادهایی است که از نخستین روز تاسیس با بحث مبارزه با تروریست درگیر بوده و برخی از نیروهای آن توسط تروریست ها به شهادت رسیده و یا به مقام جانبازی نایل آمده اند.
وی با تقدیرازهمه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و ورود گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای کمک به سیل زدگان با تمام توان و امکانات گفت: علاوه بر حضور گسترده نیروهای مسلح، حضور بسیجی همه قشرهای مردم در این عرصه، بار دیگر خاطره دفاع مقدس را زنده کرد.
وی با بیان اینکه توجه به صدمات روحی و روانی ناشی از خسارت های سیل موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: نباید به هموطنان سیل زده به عنوان افراد نیازمند نگاه کرد، چرا که آنها خانواده های محترمی هستند که دچار حادثه شده اند و باید نوع خدمات به آنها از نظر کمی، کیفی و شکل خدمت رسانی کاملا محترمانه و عزتمندانه باشد.
وی برخدمات بیشتر به سیلزدگان در مناطق روستایی به ویژه گرفتار در سیلاب تاکید کرد.
اقشار مختلف مردم شوش پس از حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در اعتراض به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی توسط آمریکا، با برگزاری یک راهپیمایی از مصلا شوش تاحرم مطهرحضرت دانیال نبی(ع) ، این اقدام آمریکا را محکوم کردند.
7280/ 6037
***
امام جمعه آبادان: آمریکا تروریست و تروریست پرور است
امام جمعه آبادان گفت: آمریکا که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تروریست یاد کرده خود تروریست و حامی تروریست ها است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان بیان کرد: آمریکا بداند امروز هر کدام از ایرانی ‌ها یک سپاهی هستند و باید از هر ایرانی وحشت داشته باشد.
وی افزود: دلیل دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران سیلی محکمی است که 40 سال بر گونه هایش نواخته شده است.
خطیب جمعه آبادان گفت: سپاه ضد ضربه است و در تمامی صحنه ها برابر آمریکا پیروز بوده و تمامی توطئه های آمریکا در کشور و منطقه را خنثی کرده است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد:دشمنی آمریکا ضد سپاه بر کسی پوشیده نیست و این مهم باعث عصانیت ترامپ دیوانه و آمریکایی ها‌ شده است.
وی افزود: آمریکا هزینه های گزافی را در خاورمیانه متحمل شده و تروریسم را رشد داده و در پی برنامه ریزی و تجزیه سوریه و لبنان بوده و ناامنی هایی را برای خاورمیانه ایجاد کرده اما به یمن وجود سپاه همه این نقشه ها به خود آمریکا برگشته و خاورمیانه نه تنها برای ملت مسلمان بلکه برای خود آمریکایی ها ناامن شده است.
وی با اشاره به اعتراف ترامپ مبنی بر تشکیل داعش توسط اوباما و کلینتون،بیان کرد: آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار برای ناامن کردن منطقه و ایجاد داعش هزینه کرد که چیزی جز رسوایی برای شیطان بزرگ در پی نداشت.
امام جمعه آبادان با اشاره به اقتدار سپاه در مرزهای بین المللی گفت: سپاه اکنون دوران محبوبیت خود را پشت سر می گذارد زیرا در تمامی صحنه ها از جنگ تحمیلی تا اقتصاد مقاومتی و یا همین سیل اخیر، بدون ادعا در کنار مردم ایستادگی کرده است.
وی همچنین با اشاره به حرکت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در پوشیدن لباس سپاه افزود: اگر نمایندگان در عمل می خواهند از سپاه پاسداران حمایت کنند باید بدانند که کنار گذاشتن کنوانسیون ‌هایی مانند اف ای تی اف و تصویب قوانینی که به مسئولان اجازه ندهد فرزندانشان در آمریکا زندگی کنند می تواند در عمل حمایت آنها را نسبت به سپاه نشان دهد.
خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدابیر اندیشیده شده با سیلاب احتمالی گفت: در بحران فعلی باید تمامی مسئولان پای کار باشند و با هر کم کاری برخورد شدید شود.
وی با اشاره به سفر نخست وزیر عراق به ایران نیز بیان کرد:تیرهای دشمنان به سنگ خورده است و ترامپ باید بداند که اگر قبلا شبانه وارد ایران می شد دیگر شبانه هم نمی تواند وارد خاک عراق شود.
7104/ 6037
***
امام جمعه خرمشهر: دولت به تعهدات خود در قبال سیل زدگان عمل کنند
امام جمعه خرمشهر گفت: دولت برای جبران خسارت سیل زدگان قاطعانه به تعهدات خود عمل کند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه مساله سیل کام مردم ایران را تلخ کرد، افزود: مسئولان دولت قول مساعد در پرداخت خسارت ها به سیل زدگان به ویژه کشاورزان داده اند و امیدواریم به وعده های خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه دسترنج کشاورزان خوزستانی در جریان سیلاب اخیر از بین رفت گفت: انتظار می رود یک قرارگاه واحد برای توزیع عادلانه امکانات، تجهیزات و مواد غذایی بین سیل زدگان تشکیل شود.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: رحمت الهی و بارش ها تمام سدها و تالاب هایی که چندین سال از آب بی بهره بودند پر کرد و امیدواریم در تابستان بهانه ای برای کم آبی نداشته باشیم و توزیع آب را مدیریت کنیم.
وی یکی از برکات سیلاب را همدلی و همبستگی مردم و مسئولان دانست و گفت: مسئولان و نیروهای مسلح، بسیج تمام امکانات لازم برای کمک به سیل زدگان را فراهم کردند و همه اقشار مردم ایران اسلامی نیز سهیم بودند.
امام جمعه خرمشهر با اشاره به طرح آبخیزداری افزود: اجرای طرح آبخیزداری در کشور از دهه 80 تاکنون کمتر مورد توجه بوده و لازم است برای اجرایی کردن آن یک گروه کارشناسی تشکیل شود.
به گزارش ایرنا نمازگزاران خرمشهر پس از اقامه نماز جمعه در مقابل مسجد جامع تجمع کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و 'سپاه پاسداران حمایتت می کنیم' حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.
7100/ 6037
***
امام جمعه اندیمشک: دشمن با تضعیف سپاه به دنبال تضعیف نظام اسلامی است
خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی گفت:دشمن از این جایگاه واهمه دارد و با برنامه ریزی ضد سپاه به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: دشمن نهادی را به عنوان تروریست معرفی کرده که بزرگترین خدمات انسان دوستانه ، اخلاقی و انسانی را انجام داده است.
وی بیان کرد:حتی در همین ایام سیل فرماندهان این نهاد مقدس اعلام کردند اگر جلوی سیل خوابیده ایم نمی گذاریم به مردم آسیب وارد شود.
وی گفت:طبیعی است که تفکری که می‌خواهد خودش را فدای مردم کند دشمن هم پیدا می کند و نظام سلطه این تفکر را نمی‌پذیرد.
وی بیان کرد:دشمن سپاه را مانع اهداف خود می‌بیند و تلاش می‌کند تا جلوی آن را بگیرد و درصدد آسیب و ضربه زدن به این تفکر و جایگاه است.
امام جمعه اندیمشک افزود:سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است و خدمات صادقانه و خالصانه این مجموعه هیچ گاه از اذهان ملت پاک نمی شود ؛ این نهاد با برکت در هر کجای این نظام اسلامی ما و در هر نقطه وارد شده خدمات شایانی داشته است.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:کشوری که خودش حامی تروریست است و از داعش، القاعده و امثال آنها حمایت می‌کند ، سپاه را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام می کند در حالیکه این اقدام آنها ، چیزی از ارزش های سپاه ما کم نمی کند.
وی ادامه داد:عمده ترین جنایات در دنیا از سوی همین کسانی است که امروز سپاه را هدف قرار داده اند و مدعی حقوق بشر هستند.
وی بیان کرد:از 220 سال که از عمر آمریکا می‌گذرد بیش از 98 درصد آن، در جنگ بوده و در 37 کشور دنیا توطئه ایجاد کرده و مردم آنها را به کام مرگ کشانده است.
وی افزود:آمریکا دولتی است که همه گروه های تروریستی دنیا با حمایت آن فعالیت می‌کنند و منافقین را با همه جنایاتش مورد حمایت قرار داده است.
وی بیان کرد: پیام انقلاب اسلامی که دفاع از مظلومان بود به واسطه سپاه به سایر جوامع صادر شده لذا دشمن از جایگاه سپاه بیشتر احساس خطر کرده است.
وی افزود: آمریکایی ها برای دستیابی به اهداف خود در تضعیف نظام اسلامی ، سپاه را مانع اصلی خود می داند.
امام جمعه اندیمشک گفت:ملت ما به خوبی و با هوشیاری به تلاش دشمنان واقف است و با این اقدام دشمن ، سپاه و پاسداران عزیز ما محبوبیت صدچندان پیدا کرده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه اندیمشک امروز با پوشیدن لباس سپاه پاسداران به اقامه نماز پرداخت.
پس از اقامه نماز ، نمازگزاران اندیمشک با برپایی راهپیمایی از مصلا تا میدان راه آهن با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ، حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام و اقدام آمریکا در تروریست خواندن این نهاد مقدس را محکوم کردند.
7281 / 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.