به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به حمایت گسترده اخیر قشرهای مردم ، گروه ها و جناح های سیاسی ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای قوای سه گانه و دیگر مسئولان ارشد کشور از سپاه افزود:سپاه پاسداران از درون انقلاب اسلامی متولد شده و در 40 سال اخیر در خدمت اعتلای کشور بوده و خواهد بود و اینگونه حرکات خباثت آمیز جبهه استکبار به ویژه هیات حاکمه آمریکا که نشان داده آدم های عاقلی نیستند خللی در عزم و اراده سپاه ما ایجاد نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان و حتی هم پیمان آمریکا در برابر این موضع غلط ترامپ انتقاد کرده و آن را غیرقابل قبول خوانده اند بیان کرد:سپاه در نوک پیکان مبارزه با تروریسم ایستاد و داعش که دست پرورده آمریکا بود را در منطقه ریشه کن و بزرگترین خدمت را به امنیت جهان کرد.
وی ادامه داد:ترامپ توهین کرد و ما نیز در اقدامی متقابل و عاقلانه دولت آمریکا را حامی ترویسم و نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به 'سنتکام' را در فهرست گروه های تروریستی قرار دادیم.
حجت الاسلام حاجتی افزود: هیات حاکمه دیوانه آمریکا تصور کرده با این حرکت رذیلانه ، ملت ایران و سپاه آن منزوی می شود و ملت ایران تسلیم فشارهای آنان خواهد شد ولی به کوری چشم آنان فریاد 'هیهات مناالذله ' سر می دهیم و عقب نشینی و مرعوب نخواهیم شد.
وی تاکید کرد: ملت ایران تا آخر در مسیر الهی خود با صلابت هرچه تمام تر حرکت خواهد و آمریکایی ها آرزوی تسلیم و عقب نشینی ملت ایران را به گور خواهند برد.

** رسیدگی بیشتر به مشکلات سیل زدگان خوزستان
امام جمعه موقت اهواز با ابراز تاسف از وقوع سیل در خوزستان ، و ابراز همدردی با سیل زدگان ، خواستار رسیدگی بیشتر دولت به مشکلات آنان و ادامه کمک های سخاوتمندانه ملت ایران به آسیب دیدگان از حادثه سیل شد.
وی سیل را یک امتحان الهی برای ملت ایران توصیف کرد و افزود: این حادثه یک آزمایش الهی است و ملت ایران و قوای مسلح و سپاه با حضور در صحنه و امدادرسانی به سیل زدگان از این امتحان الهی سرفراز بیرون آمد.
حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه باید از حادثه سیل درس بگیریم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم بر رفع مشکل سرریز فاضلاب در مناطقی از شهر اهواز که سبب نگرانی مردم شده تاکید کرد.
امام جمعه موقت اهواز از ابراز همدردی ملت ایران و ارسال کمک های بی دریغ به سیل زدگان تقدیر کرد و خواستار ادامه کمک ها و هدایای مردمی به مردم رنج کشیده ناشی از سیلاب اخیر شد.
وی ادامه داد:باید همه ما کمک حال سیل زدگان باشیم و هر آنچه در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم.
وی در خطبه نخست نماز جمعه با تبیین فضایل ماه شعبان به عنوان ماه دعا و نیایش ، به عظمت مناجات شعبانیه اشاره کرد و گفت: ماه شعبان ماه بهره گیری از فرصت تقرب به خدا و مقدمه ای برای ورود به ماه با عظمت رمضان است.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.