نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان از اعزام ۲۵۰ نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده خبر داد و تاکید کرد: نیروهای شهرداری و استانداری تهران در حال ساخت سیل‌بند در روستاهای اهواز و سوسنگرد هستند.

به گزارش ایلنا،‌ شاپور رستمی درخصوص اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل‌‌زده استان خوزستان گفت: در این مناطق در سه بخش نیروی انسانی، ماشین آلات و امدادرسانی فعال هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰ نفر از شهرداری تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، اظهار داشت: ۷۵ راننده و کمک راننده ماشین‌‌آلات، ۱۳۰ نیروی انسانی جهت کمک در موکب‌های امدادرسانی و سه تیم پزشکی همراه با تجهیزات و دارو در این مناطق حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان تصریح کرد: تاکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات شامل ۲۲ دستگاه کامیون، هشت دستگاه کمرشکن، شش دستگاه لودر، سه دستگاه جرثقیل و یک دستگاه نورافشان، چهار دستگاه حمل زباله، یک خاور، چهار دستگاه پیک‌‌آپ و یک دستگاه سواری ماشین‌‌آلات و تجهیزات شهری به این استان سیل‌زده اعزام شده است.

رستمی ادامه داد: بنا بر اعلام مسئولان و بررسی نیاز سیل‌‌زدگان، تاکنون چهار هزار پرس غذا، ۱۸۰۰ قوطی کنسرو، ۲۲ هزار بطری آب معدنی، ۱۲۰ دست لباس خدمات شهری، ۱۲۰ تخته پتو، ۷۵ عدد چادر، ۴۰ جفت چکمه، ۵۰۰ بسته مواد بهداشتی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خاطرنشان کرد: این تجهیزات به تمام مناطق ارسال شده و تیم انسانی شهرداری تهران به همراه نیروهای استانداری تهران که به عنوان معین استان خوزستان معرفی شده است، در روستاهای اهواز و سوسنگرد در حال ساخت سیل‌بند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.