به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز جمعه در حاشیه بازدید از موکب شهدای ناجا افزود: نیروی انتظامی خوزستان از زمان شروع سیل در 13 شهرستان به همراه سایر نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی و خدماتی علاوه بر امدادرسانی به مردم سیل زده در راستای تامین نظم و امنیت روستاهای تخلیه شده و اردوگاه های اسکان اضطراری سیل زدگان اقدامات و فعالیت های خوبی انجام داده است.
وی گفت:موکب شهدای ناجا روزانه بالای 2 هزار و 500 پرس در سه وعده غذایی بین سیل‌زدگان توزیع می کند.
موکب شهدای ناجا روز جمعه با حضور معاون نظارت و ارزشیابی سازمان عقیدتی سیاسی، معاون عملیات ناجا، فرمانده انتظامی خوزستان و جمعی از مسئولان انتظامی در مسجد النبی (ص) اهواز راه اندازی شد.
به گزارش ایرنا، افزایش بارش ها از اول فروردین در کشور و افزایش آورد آب از استان های بالادست به پشت سدهای خوزستان و در نتیجه رهاسازی آب از سد کرخه و دز باعث طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون و جاری شدن سیلاب در مناطق پایین دست استان شده است.
تاکنون بیش از 250 روستا و 6 شهر در استان خوزستان به دلیل خطر آبگرفتگی و سیل ناشی از طغیان رودخانه ها دستور تخلیه گرفته اند و امداد رسانی هوایی و زمینی به سیل زدگان ادامه دارد.
در همین ارتباط، سیلاب در خوزستان تاکنون به 438 واحد مسکونی شهری و 87 هزار واحد مسکونی روستایی خسارت وارد کرده است. 
به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.
تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش، سپاه و سایر نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یکدل، کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه مردم را در اولویت امور خود قرار داده و آستین همت بالا زده اند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهند.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.