به گزارش ایرنا بیژن زنگنه شامگاه پنجشنبه در دیدار با استاندار خوزستان هدف از سفر خود به این استان را بسیج امکانات برای کاهش اثرات سیل عنوان کرد و افزود: تمام امکانات صنعت نفت از روز نخست وقوع سیل در خوزستان برای کاهش درد و رنج مردم این استان مورد استفاده قرار گرفت.
وزیر نفت با بیان اینکه تمام مردم کشور بخاطر مشکلات خوزستان در رنج هستند، گفت: جریان ضد انقلاب به دنبال انتشار این شایعه است که وزارت نفت مانع ورود آب به تاسیسات نفتی می شود.
وی افزود: مسئولان دولت، صنعت نفت و مدیران استانی هیچگاه به دنبال خسارت به مردم برای حفظ تاسیسات نفتی نبوده اند.
زنگنه اظهار داشت: یکی دیگر از اولویت های وزارت نفت جلوگیری از ورود آلودگی های نفتی به نقاط درگیر سیل و حفاظت های زیست محیطی از این مناطق است زیرا در این صورت مشکلات بیشتری برای ساکنان ایجاد می شود.
وی با اشاره به استقرار نماینده ویژه وزارت نفت از روز گذشته در خوزستان یادآور شد: بخشی از خدمات وزارت نفت در این مدت تلاش این مجموعه برای ارائه خدماتی همچون گاز و سوخت مایع به ساکنان نقاط درگیر سیل بود و در بخشی دیگر، امکانات این صنعت برای مقابله با سیل کم سابقه خوزستان بکار گرفته شد.
وزیر نفت برای بررسی تاسیسات در معرض سیلاب و همچنین بازدید از نحوه پشتیبانی شرکت های وابسته به این وزارتخانه در مقابله با سیل شامگاه پنجشنبه وارد استان خوزستان شد.
زنگنه درحالی امشب به استان خوزستان سفر کرده است که بعد از ظهر امروز عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با ایرنا با اشاره به توقف تولید در برخی از میادین و چاه ‌های نفت خوزستان به دلیل سیلاب،‌ گفت:‌ تولید نفت در خوزستان بدون خللی در جریان است و تمامی تعهدات تولید انجام می ‌شود.
9887/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.