در راستای رفع معضلات ناشی از طغیان آب رودخانه کرخه و تحکیم سیل بندهای، جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، استاندار کرمان و مسئولان دیگر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به انتخاب استان کرمان بعنوان معین شهرستان حمیدیه، از حضور مردمی مسئولان استان معین بین سیل زدگان جهت رفع معضلات تقدیر کرد.

وی در ادامه به رشادت و ایستادگی مردم حمیدیه در دفاع مقدس، حماسه 9 مهر سال 59 و جهاد عشایر وتقدیم چندین شهید و همچنین خلق حماسه ای فراموش نشدنی در تحکیم سیل بندها اشاره کرد و خواستار فراهم کردن امکانات لازم جهت برطرف کردن مشکلات ناشی از طغیان آب رودخانه، بویژه 16 روستای سیل زده در بخش مرکزی شدند.

نماینده عالی دولت در حمیدیه، فراهم کردن امکانات بهداشتی و دیگر تجهیزات با توجه به وضعیت امکانات شهرستان را مهم دانستند.

سپس در ادامه فدایی استاندار کرمان، در این جلسه با اشاره به گسیل امکانات به شهرستان حمیدیه، گفت: ارائه خدمات اولیه و کامل به سیل زدگان روستایی و رفع مشکلات آنها در اولویت کاری ماست.

وی در ادامه خواستار جلوگیری از ورود سیلاب به شهر و کم کردن آسیب ها شدند و بر سرعت و کیفیت بخشیدن در ارائه خدمات با پشیبانی از دستگاه ها ی اجرایی استان در راستای تحکیم سیل بندها تاکید کرد.

استاندار کرمان در پایان، از ارائه خدمات تا عادی شدن اوضاع و همچنین بازسازی مناطق سیل زده بعد از رفع بحران موجود دراین شهرستان خبر داد.

WhatsApp Image 2019-04-11 at 9.17.35 AM

WhatsApp Image 2019-04-11 at 9.17.36 AM(1)

WhatsApp Image 2019-04-11 at 9.17.37 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.