معاون عملیات ناجا پس از بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، گفت: همدلی، همزبانی و همکاری مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی باعث ایجاد وضعیت مطلوب در استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار "حسین ساجدی نیا"، اظهار داشت: از همان ساعت اولیه وقوع سیل در برخی نقاط کشور، نیروی انتظامی برای خدمت به مردم به خصوص در استان خوزستان وارد عمل شد و با همت همکاران قرارگاه امام علی(ع) امنیت مطلوبی در سراسر استان برقرار کرد..

این مقام انتظامی اذعان کرد: در رابطه با اقدامات انتظامی، امنیتی و تردد، مشکل خاصی نداشتیم و کلیه مصوبات، اجرایی و عملیاتی شدند که نتیجه آن، وضعیت مطلوب حاکم بر استان است.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان خوزستان از بالگرد، بال ثابت و پهباد استفاده شد، تصریح کرد: برای کمک و همیاری بیشتر، یگان ویژه و دریابانی ناجا نیز حضور فعال در کنار مردم داشتند.

وی ادامه داد: همدلی، همزبانی و همکاری مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی از نکات بسیار مهمی است که باعث شد، شاهد وضعیتی مطلوب در سراسر استان باشیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم خوزستان همان گونه که در دوران دفاع مقدس دلیرانه مقاومت می کردند، هم اکنون در کنار همکاران و نیروهای امدادی برای مقابله با سیل، سیل بند ایجاد کرده اند تا راه نفوذ آب را ببندند. درست همانند زمان جنگ که سنگر می ساختند و جان بر کف در میدان رزم بودند.

سردار ساجدی نیا بیان داشت: در سرکشی که به عمل آمد نکته مهم این بود که هموطنان از سراسر کشور حتی از استان گلستان و مازندران که خود آسیب دیده سیل بودند برای کمک رسانی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده بودند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر اینکه با همدلی مجموعه نیروی انتظامی، مردم و سایر دستگاه ان شاءالله شاهد بازگشت وضعیت عادی به استان خواهیم بود، خاطر نشان کرد: هموطنان برای جلوگیری از انتشار شایعات، اطلاعات و اخبار مربوطه را از طریق رسانه ملی اخذ کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.